PracaGrupypl.praca.dyskusje › Klęska polskich reform

  • 121. Data: 2007-02-06 17:33:29
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Alien <l...@g...pl>

    alugastrin napisał(a):

    > Taaaaa, nasze "wielkie moralne zwyciestwa". Chyba nie ma innego narodu
    > ktory by tak namietnie celebrowal wszystkie swoje porazki.

    Trzeba odróżnić celebrowanie "moralnych zwycięstw" - jak to napisałeś,
    od pamięci o ludziach, którzy za coś walczyli. Ja pamiętam. Ty możesz
    sobie nie pamiętać. Nie wiem kto ma większy problem...

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 122. Data: 2007-02-06 17:36:40
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    camel napisał(a):

    > Komiczne stwierdzenie :) Z czego się cieszyć? Osobiście uwielbiam
    > kulturę niemiecką a i rosyjską nie gardzę i widzę, że obie są bardzo
    > konkurencyjne jakościowo w stosunku do rodzimych wytworów. Zauważyłeś,
    > że jak kto w polskiej kulturze zdziałał cokolwiek cennego, to spory
    > procent swego żywota spędził poza Polską? Ze znajomych Anglików nie
    > udało się wymusić ani jednego nazwiska sławnego, polskiego twórcy. A
    > podpowiedź "Chopin" spotkała się z niedowierzaniem - toć to Francuz.

    to tylko świadczy o ich ograniczeniu. A Anglicy ja by nie Polacy,
    Holendrze i piloci kilku innych narodowości to tez by mówili po
    niemiecku, a to tylko świadczy o nie znajomości swojej historii.
    A ty myślisz że jak by się wojna nie zakończyła tylko potrwała tak
    jeszcze ze 20 lat to Hitler po wymordowaniu wszystkich Żydów, Cyganów
    stopniowo eliminował by Polaków aby przygotować przestrzeń dla rozwoje
    jednego słusznego narodu na świecie. Tak więc prawdopodobnie by cię w
    ogóle nie było.

  • 123. Data: 2007-02-06 17:39:05
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Piotr Hosowicz napisał(a):

    > Spłyń, cieciu.

    a tobie o co chodzi?

  • 124. Data: 2007-02-06 17:40:14
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Tomek wrote:

    > a tobie o co chodzi?

    Chodzi o to, żeby obydwa matoły "rozprawiające" o moim dziadku spłynęły
    na drzewo.

    --
    Zawartość usunięta.
    Państwowy Urząd Kontroli Sygnaturek

  • 125. Data: 2007-02-06 17:45:32
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Piotr Hosowicz napisał(a):

    > Chodzi o to, żeby obydwa matoły "rozprawiające" o moim dziadku spłynęły
    > na drzewo.

    a to nie dziadek camela psami szczuł? Bo do twojego to nic nie mam.
    Jak źle zrozumiał to Cię przepraszam.

  • 126. Data: 2007-02-06 18:03:18
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Tomek wrote:

    > a to nie dziadek camela psami szczuł? Bo do twojego to nic nie mam.
    > Jak źle zrozumiał to Cię przepraszam.

    Nieporozumienie. Przepraszam.

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

    --
    "Chcemy waszego dobra!" - powiedział lider
    socjaldemokratów. Zaniepokojeni obywatele

  • 127. Data: 2007-02-06 19:25:46
    Od: alugastrin <...@...pl>

    W dniu 2007-02-06 18:33, Alien napisał(a):

    > Trzeba odróżnić celebrowanie "moralnych zwycięstw" - jak to napisałeś,
    > od pamięci o ludziach, którzy za coś walczyli. Ja pamiętam. Ty możesz
    > sobie nie pamiętać. Nie wiem kto ma większy problem...

    No i jak zwykle w tego typu dyskusjach - zaczelo sie od tego ze w tym
    kraju coraz trudniej zyc normalnie i uczciwie, a na koniec zaserwowano
    nam sterte trupow i tylko matki boskiej krolowej polski zabraklo.

    A poza tym "Tylko że wszystko to dawno i nieprawda. Nie chcemy pamiętać,
    że kiedy jedni Polacy szli do powstania, do lasu, walczyć za ojczyznę,
    to inni podążali za nimi, żeby poległych powstańców obdzierać z butów.
    Tymczasem, naturalną koleją rzeczy, tych pierwszych było coraz mniej, aż
    w końcu wyginęli - a drudzy mnożyli się, kwitli, ...".

  • 128. Data: 2007-02-06 19:56:54
    Od: "Aleksander Galicki" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > I może jeszcze kolczyk w uchu z numerem hodowlanym?
    > W 2001 miałem okazję otrzymać kontrakt w Finlandii. Ja się tam nie pchałem,
    > dostałem po prostu propozycję pracy bo zobaczono moje osiągnięcia zawodowe,
    > a potem metody, jakie w pracy stosuję. Rozmawialiśmy, pytaliśmy się
    > wzajemnie o różne rzeczy. Ale jakoś nikt mnie nie pytał o zdrowie, wiek i
    > czy jestem w stanie samodzielnie się umyć, ubrać i zrobić siku. ;)

    Miales okazje otrzymac kontrakt. Do dalekiej Finlandii. Nawet rozmawiales o
    tym. To bylo cos! Po 5 latach mozna o tym na usenecie opowiadac (nie masz
    wnuczkow?).
    Well, Twoja swiatowosc naprawde zrobila na mnie wrazenie.

    A.

  • 129. Data: 2007-02-06 20:15:55
    Od: Alien <l...@g...pl>

    alugastrin napisał(a):

> [...]
    > Tymczasem, naturalną koleją rzeczy, tych pierwszych było coraz mniej, aż
    > w końcu wyginęli - a drudzy mnożyli się, kwitli, ...".

    Noooo, to się zgadza. Zawsze tam gdzie Polak, znajdzie się i "Polaczek",
    prawda ? Pytanie znowu retoryczne...

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 130. Data: 2007-02-06 20:16:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eqami6$aa7$1@inews.gazeta.pl Aleksander Galicki
    <t...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Well, Twoja swiatowosc naprawde zrobila na mnie wrazenie.
    I cóż ja teraz pocznę? Niestety nie mogę się odwdzięczyć tym samym. Twoje
    wrażenie nie robi na mnie wrażenia.
    Żadnego.

    --
    Jotte