PracaGrupypl.praca.dyskusje › RABEN Specjalista ds obsługi klienta transportu krajowego?

  • 1. Data: 2007-02-02 22:48:52
    Temat: RABEN Specjalista ds obsługi klienta transportu krajowego?
    Od: "agniecha" <a...@p...fm>

    Witam serdecznie wszystkich użytkowników.
    Ciekawa jestem jakie opinie macie na temat pracy w tej firmie. Do tej
    pory naczytałam się wielu niezbyt pochlebnych informacji, a dostałam
    ofertę na stanowisko specjalisty ds. klienta transportu krajowego.
    Szczerze mówiąc, nie siedzę w temacie spedycji i obawiam się, że bez
    doświadczenia nie dam sobie rady. Na czym polega ta praca? Czy
    zupełnie "zielona" osoba ma jakiekolwiek szanse na to żeby zaistnieć w
    firmie?
    Wielkie dzięki za jakąkolwiek odpowiedz.

  • 2. Data: 2007-02-02 23:49:55
    Od: "MarkS" <s...@i...pl>

    > Czy zupełnie "zielona" osoba ma jakiekolwiek szanse na to żeby zaistnieć w
    > firmie?
    > Wielkie dzięki za jakąkolwiek odpowiedz.

    Nie wiem jak jest teraz, ale na podstawie moich doświadczeń powiem tak: daj
    sobie spokój i omijaj jak największym łukiem.

    Pozdr
    MarkS

    ps.
    Chyba że jesteś mistrzynią we wchodzeniu w d... odpowiednim ludziom. No ale
    wtedy dasz sobie radę wszędzie. Sorry za dosadność ale w tej firmie
    dokładnie tak to wyglądało.

  • 3. Data: 2007-02-15 19:44:08
    Od: " Clouddancer" <c...@g...pl>

    agniecha <a...@p...fm> napisał(a):

    > Ciekawa jestem jakie opinie macie na temat pracy w tej firmie. Do tej
    > pory naczyta=B3am si=EA wielu niezbyt pochlebnych informacji, a dosta=B3am
    > ofert=EA na stanowisko specjalisty ds. klienta transportu krajowego.

    Z tego co slyszalem to kokosow tam nie zbijesz, i najpewniej nauzerasz sie
    niezle, ale za to jezeli nie masz doswiadczenia, to wlasnie masz okazje je
    zdobyc, posiedziec troche w firmie i pojsc tam gdzie przynajmniej zaplaca
    lepiej. :) Jezeli w tej chwili nic nie wiesz, to firma jezeli decyduje sie
    Ciebie zatrudnic musi przeciez jakos Cie przygotowac do wykonywania takiej a
    nie innej pracy, czyli po prostu przeszkolic. Slyszalem tez opinie ze Raben
    jest dobrym miejscem na rozpoczecie pracy w branzy transportowej, ze wzgledu
    na calkiem niezly pakiet szkolen wlasnie.

    Pzdr, CDD