PracaGrupypl.praca.dyskusje › Klęska polskich reform

  • 1. Data: 2007-02-02 22:36:54
    Temat: Klęska polskich reform
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    Witam
    Tak dla przeciwwagi postanowiłem wrzucić artykuł o polskich reformach,
    ciągle to czytamy jaki to ten wzrost gospodarki jest wielki, jak procentowo
    coś wychodzi pozytywnie zaraz trąbią w mediach ciekawe kiedy powiedzą o tym:
    http://www.polonia-uk.com/content/view/262/168/

  • 2. Data: 2007-02-03 09:57:50
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Michał napisał(a):
> [...]
    > coś wychodzi pozytywnie zaraz trąbią w mediach ciekawe kiedy powiedzą o tym:

    wy sie tam w UK musicie pocieszać jakoś. Jakoś musicie se wytłumaczyć
    dlaczego zostawiliście wszystko podwinieliście ogon i uciekliście.

  • 3. Data: 2007-02-03 10:02:02
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Tomek napisał(a):

    > wy sie tam w UK musicie pocieszać jakoś. Jakoś musicie se wytłumaczyć
    > dlaczego zostawiliście wszystko podwinieliście ogon i uciekliście.
    A po za tym pokazywanie Węgier jako przykład w obecnej sytuacji tam
    panującej jest troszkę dziwne, żeby nie powiedzieć chore.

  • 4. Data: 2007-02-03 12:42:51
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-02-03 10:57:50 +0100, Tomek <t...@v...pl> said:

    > wy sie tam w UK musicie pocieszać jakoś. Jakoś musicie se wytłumaczyć
    > dlaczego zostawiliście wszystko podwinieliście ogon i uciekliście.

    A bohaterstwem jest zostać i poświęcić życie budowie klerykolandii, zaś
    na starość obgryzać marmurowe parapety w ZUSie. Sorry. Jak chcesz być
    poświęcalskim bez sensu, to skocz z wieży kościelnej. Też mi
    "zostawiliście wszystko". Co za "wszystko"? Tysiące kościołów do
    utrzymania? Emerytów mundurowych do wykarmienia? Trzeba zarobić na
    dopłaty do rolników? Zostawiamy carską, porozbiorową mentalność
    urzędniczą, nieumyte tłumy w autobusach, kretyńskie "prawo", które jest
    zawsze przeciwko obywatelowi. Narodową głupotę, której na wołowej
    skórze nie zmieścisz. Zmarnowanie sobie życia tutaj to zbyt okrutna
    kara za przypadkowe miejsce urodzenia. Wpierw jesteśmy ludźmi, potem
    długo nic i dopiero Polakami.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 5. Data: 2007-02-03 13:01:08
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    camel napisał(a):

    > Tysiące kościołów do
    > utrzymania?

    jak nie chcesz to na kościół nie musisz płacić to nie jest obowiązek.
    Więc o co ci chodzi. więc czasem się zastanów co piszesz.

    Trzeba zarobić na
    > dopłaty do rolników?

    w UK jak i w całej unii dopłaty do produkcji rolnej są 4 krotnie większe
    niż w Polsce, więc tu się jeszcze bardziej mylisz.

  • 7. Data: 2007-02-03 13:34:17
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > wy sie tam w UK musicie pocieszać jakoś. Jakoś musicie se wytłumaczyć
    > dlaczego zostawiliście wszystko podwinieliście ogon i uciekliście.

    A ja mieszkam w Polsce i całkowicie się z Michałem zgadzam.
    Mało tego, Polska coraz szybciej zbliża się do katastrofy gospodarczej.
    O katastrofie cywilizacyjnej to już nawet nie ma co mówić.
    To już jest trzeci świat.

    @ndre

  • 6. Data: 2007-02-03 13:34:17
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Liwiusz wrote:

    > A te 40 milionów to skąd wzięto? Z dobrowolnych datków?

    Och, co za oszałamiająca suma. Widze, że dałeś sobie wmówić, że to jakaś
    afera.

    --
    Jest jedna korzyść z posiadania TV - jak dobrze
    rozregulujesz odbiornik, trafisz na promieniowanie

  • 8. Data: 2007-02-03 13:34:47
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Tomek napisał(a):

> [...]
    > Więc o co ci chodzi. więc czasem się zastanów co piszesz.

    A te 40 milionów to skąd wzięto? Z dobrowolnych datków?

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 9. Data: 2007-02-03 13:44:22
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Piotr Hosowicz napisał(a):

    > Och, co za oszałamiająca suma. Widze, że dałeś sobie wmówić, że to jakaś
    > afera.

    Nieduża kwota? Oszustwo, wyłudzenie, korupcja - to przestępstwasame w
    sobie, bez względu na wysokość kwot.

    Poza tym tu chodzi o zasadę. Dlaczego ateiści, muzułmanie, żydzi mają
    się składać na chrześcijańską świątynię?

    Suma nie jest duża - to prawda. Wystarczyłoby, aby każdy dał 2zł na
    tacę. A że zrobiono to w ten sposób, to jest to niedopuszczalne. I nie
    chodzi tu o kwotę, ale o zasady. A te w Polsce liczą się coraz mniej,
    niestety, co jest dowodem na słuszność tezy w temacie wątku.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 10. Data: 2007-02-03 14:02:41
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

    c>

> [...]
    > chodzi tu o kwotę, ale o zasady. A te w Polsce liczą się coraz mniej,
    > niestety, co jest dowodem na słuszność tezy w temacie wątku.

    A nie można tych 40 milionów przeznaczyć na służbę zdrowia,
    zamiast na nikomu niepotrzebną świątynię głupoty?
    Skoro katolicy chcą być pośmiewiskiem w Europie to mogą, ale na własny
    koszt.

    @ndre