PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenie za strone w Joomla!

  • 1. Data: 2007-02-02 13:49:34
    Temat: Wynagrodzenie za strone w Joomla!
    Od: b...@g...com

    Witam, mam pytanie, ile "powinienem" sobie zażyczyć za stronke
    wykonaną w Joomla! z podpiętym sklepem VirtueMart. Stronka ma około
    150 podstron (głównie opisy obiektywów), każdy z nich dodany jest
    również jako produkt do sklepu ... Szablon standardowy, nie robiony na
    zamówienie

  • 2. Data: 2007-02-02 15:56:01
    Temat: Re: Wynagrodzenie za strone w Joomla!
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    czista albo pińcet
    --
    ?

  • 3. Data: 2007-02-02 19:12:09
    Od: b...@g...com

    nie wiem ... własnie sie pytam :P jakbym wiedizał to bym sie nie pytał

  • 4. Data: 2007-02-02 19:14:11
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > czista albo pińcet

    zarty, jesli juz to 500 juro na um-dzielo lub 500+vat jesli na fakturke

    Jean