PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jechac czy nie jechac na rozmowe?

  • 1. Data: 2007-11-12 19:47:56
    Temat: Jechac czy nie jechac na rozmowe?
    Od: M <m...@o...pl>

    Dzwonia do mnie z firmy headhunterskiej,szukaja ludzi na podobne
    stanowisko ktore zajmuje i zajmowalem, tyle ze w konkurencyjnej firmie w
    innym miescie (ponad 100km ode mnie). Moje pytanie jest takie:czy moge
    zażądać wynagrodzenia 2 x wyzszego niz obecne w zwiazku z ewentualna
    przeprowadzka do innego miasta? Przy podaniu obecnej wysokosci
    wynagrodzenia uslyszalem od firmy headhunterskiej ze byloby to dla mnie
    atrakcyjne wynagrodzenie...

  • 2. Data: 2007-11-12 19:57:52
    Temat: Re: Jechac czy nie jechac na rozmowe?
    Od: aa <a...@a...pl>

    M wrote:
> [...]
    > przeprowadzka do innego miasta? Przy podaniu obecnej wysokosci
    > wynagrodzenia uslyszalem od firmy headhunterskiej ze byloby to dla mnie

    Wynagrodzenia to raczej nie.
    Możesz wynegocjować zwrot kosztów przeprowadzki, rekompensatę dla żony
    do momentu znalezienia przez nią pracy o podobnych lub lepszych
    zarobkach, ew. dopłatę do pensji żony jeśli będzie ona niższa od
    obecnej. Dodatkowo jeśli musiałbyś sprzedać dom/mieszkanie i kupić nowe
    to możesz też negocjować poręczenie kredytu, pomoc w sprzedaży, kupnie itp.

  • 3. Data: 2007-11-12 19:59:12
    Od: M <m...@o...pl>

    Dziekuje za dowcipna odpowiedz ale nie skorzystam:)

  • 4. Data: 2007-11-12 20:16:58
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-11-12 20:59, taki ktos jak M napisac raczyl:
    > Dziekuje za dowcipna odpowiedz ale nie skorzystam:)

    Tylko co w tym dowcipnego? To całkiem rozsądny pomysł.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 5. Data: 2007-11-12 20:24:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 12 Nov 2007 20:47:56 +0100, M <m...@o...pl> wrote:

    >Moje pytanie jest takie:czy moge
    >zażądać wynagrodzenia 2 x wyzszego niz obecne w zwiazku z ewentualna
    >przeprowadzka do innego miasta?
    Mozesz.

    WAM
    --
    nazwa.pl - nie polecam - same problemy
    kiedys polecalem ale widze ze sie mylilem :)

  • 6. Data: 2007-11-12 20:39:09
    Od: "S.Banach" <S...@g...pl>

    M napisał(a):
> [...]
    > przeprowadzka do innego miasta? Przy podaniu obecnej wysokosci
    > wynagrodzenia uslyszalem od firmy headhunterskiej ze byloby to dla mnie
    Hmm, ciezkie pytanie. Ja bylem kiedys w podobnej sytuacji i powiedzialem
    dokladnie 2x to co zarabialem. Finalnie nie dostalem tej roboty, ale jak
    sie pozniej dowiedzialem gdybym powiedzial mniej wiecej 150-160% tego co
    dostawalem w tej pierwszej to by przeszlo. Takze mniej wiecej wycen sie,
    sprobuj dostac cynk ile sie tez placi w tej drugiej firmie i rzadaj ciut
    wiecej, ciut wiecej, nie powinno byc problemu jak dobra firma.

    pozdro.S.

  • 7. Data: 2007-11-12 20:58:08
    Od: M <m...@o...pl>

    Nie wiem, moje obecne zarobki to ok.900 EUR na reke plus 10% premii,
    dodatkowo w EUR za delegacje zagraniczne ktore zajmuja mi 30-50% czasu...

  • 8. Data: 2007-11-12 21:18:52
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

> [...]
    > to możesz też negocjować poręczenie kredytu, pomoc w sprzedaży, kupnie itp.

    Dowcipnis ...

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 9. Data: 2007-11-12 23:32:46
    Od: aa <a...@a...pl>

    M wrote:
    > Dziekuje za dowcipna odpowiedz ale nie skorzystam:)

    To nie dowcip. To praktyka.
    O ile pensja na poziomie powyżej widełek danego pracodawcy jest bardzo
    trudna do wynegocjowania to wszelkie rekompensaty związane z kosztami
    zmiany pracy są w niektórych firmach obligatoryjne - trzeba się tylko
    upomnieć. Nie mówię ze dostaniesz dodatek w wysokości pensji żony co
    miesiąc ale możesz dostać jednorazową rekompensatę równą np. jej
    półrocznym zarobkom. Wiele firm wynajmuje pracownikom mieszkania, czy
    poręcza ich kredyty mieszkaniowe. Fakt że w takim przypadku umowę
    podpisujesz na kilka lat z aneksem zwrotu tych kwot jeśli zwolnisz się
    przed upływem 3-5 lat.

  • 10. Data: 2007-11-13 00:06:18
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    M napisał(a):
    > Nie wiem, moje obecne zarobki to ok.900 EUR na reke plus 10% premii,
    > dodatkowo w EUR za delegacje zagraniczne ktore zajmuja mi 30-50% czasu...

    1. Nie toppostuj :-)
    2. Tnij zbędne cytaty.
    3. Jak cię headhunterzy namierzyli, a Ty jesteś taki europejski, to
    spokojnie 1500-1800 EUR powinieneś dostać, w końcu za Odrą tyle dostaje
    sekretarka, a w PL ktoś kompetentny zostać musi bo firmy całkiem padną :-)

    chester