PracaGrupypl.praca.dyskusje › konsultant IT w Vobis

  • 1. Data: 2007-11-13 08:38:08
    Temat: konsultant IT w Vobis
    Od: m...@g...com

    Witam,

    czy ktos z Was pracowal na tym stanowisku w tej firmie badz zna kogos
    kto to robil?

    Chcialbym sie dowiedziec jakie sa warunki pracy w tej firmie. Z tego
    co juz wiem trzeba zalozyc wlasna dzialanosc.

    Prosze o jakiekolwiek opinie.

    Pozdrawiam
    A.M.

  • 2. Data: 2007-11-13 13:14:15
    Temat: Re: konsultant IT w Vobis
    Od: "news.wp.pl" <visa294(spamik)@wp.pl>

    Witam
    Ja takze jestem ciekaw

    --
    Szukam zdalnych zlecen informatycznych (glównie Oscomerce oraz Photoshop),
    casefan [at] g-m-a-i-l kropka com (bez kresek)

  • 3. Data: 2007-11-13 13:24:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1194943088.051245.231470@v65g2000hsc.googlegrou
    ps.com
    m...@g...com <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > Chcialbym sie dowiedziec jakie sa warunki pracy w tej firmie. Z tego
    > co juz wiem trzeba zalozyc wlasna dzialanosc.
    Proszę bardzo.
    Skoro "trzeba założyć własną działalność" to znaczy, że nie ma mowy o pracy
    "w tej firmie" tylko o pracy u siebie i współpracy z Vobisem.
    Tym samym nie ma mowy o "stanowisku", zostanie zawarta umowa między dwoma
    równoprawnymi podmiotami gospodarczymi.
    Nie będzie istnieć stosunek pracy, zatem nie będziesz mieć szefa, urlopu w
    rozumieniu prawa pracy (ani zresztą żadnych innych uprawnień i obowiązków z
    tego prawa płynących).
    Bedziesz mieć natomiast możliwość dochodzenia w razie czego przed sądem
    zawarcia tej umowy w celu obejścia prawa i ustanowienia faktycznie
    istniejącego stosunku pracy z wszelkimi tego konsekwencjami zarówno dla
    ciebie, jak i dla Vobisu.

    Ważne! - należy co najmniej 10 razy powoli i ze zrozumieniem przeczytać całą
    umowę i ew. inne dokumenty;), nie zgodzić się na niekorzystne zapisy,
    negocjować treść, a nade wszystko - nie spieszyć się z podpisaniem i w razie
    potrzeby zasięgnąć porady prawnej!

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-11-13 23:47:05
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    m...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > Chcialbym sie dowiedziec jakie sa warunki pracy w tej firmie. Z tego
    > co juz wiem trzeba zalozyc wlasna dzialanosc.

    680 PLN brutto/mc i 1800 brutto. Tyle wynosilo uposaznie miesieczne w
    jednym z salonow Vobisu na stanowiskach serwisanta i kierowanika w 1995
    roku. Od tego czasu moglo sie cos jednak zmienic :)

    Jacek

  • 5. Data: 2007-11-14 09:25:35
    Od: "news.wp.pl" <visa294(spamik)@wp.pl>

    Jak tyle placa to sie nie dziwie ze ciagle daja ogloszenia ...

  • 6. Data: 2007-11-14 11:16:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jasek napisał(a):

    > 680 PLN brutto/mc i 1800 brutto. Tyle wynosilo uposaznie miesieczne w
    > jednym z salonow Vobisu na stanowiskach serwisanta i kierowanika w 1995
    > roku. Od tego czasu moglo sie cos jednak zmienic :)

    Na realia 1995 roku to było dużo czy mało?

    j.

  • 7. Data: 2007-11-14 11:17:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    news.wp.pl napisał(a):

    > Jak tyle placa to sie nie dziwie ze ciagle daja ogloszenia ...

    Skonfiguruj sobie czytnik i przeczytaj dokladnie, ze podano
    kwote plac z przed 12 lat ;P

    j.

  • 8. Data: 2007-11-14 12:31:25
    Od: "news.wp.pl" <visa294(spamik)@wp.pl>

    Jesli ciagle daja ogloszenia to chyba o czyms swiadczy (ze daja marne
    grosze) ..

  • 9. Data: 2007-11-14 19:45:25
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    > Jesli ciagle daja ogloszenia to chyba o czyms swiadczy (ze daja marne
    > grosze) ..

    A może otwierają nowe odziały i szukają pracowników ?
    Praca która Cię interesuje to w salonie, B2B, Mobile, centrala ?

  • 10. Data: 2007-11-14 20:25:21
    Od: "MarkS" <s...@p...fm>

    > 680 PLN brutto/mc i 1800 brutto. Tyle wynosilo uposaznie miesieczne w

    Masz bardzo nieaktualne informacje.
    Co do tematu: moim zdaniem warto. Działalności nie ma się co bać.

    --
    Pozdr
    MarkS