PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dobre studia - logistyka, co wybrac?

  • 1. Data: 2007-11-12 22:57:08
    Temat: Dobre studia - logistyka, co wybrac?
    Od: "Gassk" <g...@o...eu>

    Mozecie polecic jakies dobre studia dla kierownika logistyki, tak, zeby
    papier po nich byl cos wart, oraz zeby sie cos ciekawego nauczyc?
    Ja zastanawiam sie nad szkolami:
    - WSL w Poznaniu - dosyc drogie studia, ale szkola przy ILiM, program tez
    OK, do Poznania mam ponad 250 km
    - AE w Poznaniu - równiez drogie
    - AE we Wroclawiu - tysiac zlotych tansze, do Wroclawia mam tylko 100 km

    Jezeli ktos ma jakies doswiadczenia, to prosze o rady - kasa dla mnie jest
    wazna, ale ten tysiac moge odzalowac, jezeli studia beda duzo lepsze.