PracaGrupypl.praca.dyskusje › LENET w Krakowie

  • 1. Data: 2007-11-12 14:43:00
    Temat: LENET w Krakowie
    Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl>

    Zamiescilam kiedys pytanie na temat tej firmy. Nie otrzymalam zadnej
    informacji. Poszlam na spotkanie, przyszlo wtedy jeszcze 9 osob.
    Potrzebowali dwoch osob na stanowiska biurowe i jednego magazyniera. Firma
    miala handlowac sprzetem AGD. Czy handluje? Nie ma nigdzie informacji, ale
    wciaz daje ogloszenia i szuka pracownikow. Sama do nich zadzwonilam znowu!
    Dostalam od kilku osob informacje, ze tez byly na Wrzesinskiej 8/1. Zawsze
    bylo duzo ludzi, a w jednym przypadku nawet 30!
    Prosze, nie piszcie juz do mnie w spr.tej firmy, chce zapomniec i radze
    ignorowac
    nr 012 421 03 40. Tam chyba nie chodzi o pracownikow, ale wg mnie kompletuja
    baze osob szukajacych pracy. Od wszystkich biora CV.