PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie skladki obowiazkowe

  • 1. Data: 2004-04-26 17:23:27
    Temat: Jakie skladki obowiazkowe
    Od: "Lux" <t...@p...onet.pl>

    Jakie skladki musze placic obowiazkowo podpisujac umowe o dzielo na czas
    nieokreslony. Interesuje mnie jedynie ubezpieczenie zdrowotne (wypadek,
    choroba).

    Dziekuje za odpowiedzi.

    Lux

  • 2. Data: 2004-04-26 18:02:51
    Temat: Re: Jakie skladki obowiazkowe
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to 26 Apr 2004 19:23:27 +0200, gdy "Lux"
    <t...@p...onet.pl> napisał:

    >Jakie skladki musze placic obowiazkowo podpisujac umowe o dzielo na czas
    >nieokreslony.

    A jest coś takiego?
    Umowa o dzieło na czas nieokreślony oznacza że wykonujesz dzieło w
    nieskończoność :)
    Podejrzewam że chodzi albo o zlecenie, albo o dzieła co miesiąc.

    > Interesuje mnie jedynie ubezpieczenie zdrowotne (wypadek,
    >choroba).

    w przypadku dzieła nic nie jest obowiazkowe, warto jednak oplacac
    zdrowotne (ok. 150 mies)

    www.zus.pl
    groups.google.com

    r.

  • 3. Data: 2004-04-26 20:01:33
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "Lux" <t...@p...onet.pl> napisał
    > Jakie skladki musze placic obowiazkowo podpisujac umowe o dzielo na czas
    > nieokreslony. Interesuje mnie jedynie ubezpieczenie zdrowotne (wypadek,
    > choroba).

    nie istnieje cos takiego, AFAIR umowe o dzieło pdpisuje max na 3 miesiace,
    składki zdrowotne mozesz sobie opłacac samodzielnie

    pozdr...
    Drag