PracaGrupypl.praca.dyskusje › przekręty z urlopem bezpłatnym

  • 1. Data: 2004-04-26 10:23:17
    Temat: przekręty z urlopem bezpłatnym
    Od: "Polon" <p...@i...pl>

    W PIT -11 otrzymanych od pracodawcy za rok 2001 brakuje mi zatrudnienia
    przez dwa miesiące (X,XI), a ja przecież pracowałem cały rok. Dowiadywałem
    się w ZUS-ie. czy mój były pracodawca odprowadzał za mnie w tych miesiącach
    składki - otóż nie! Powiedzieli mi że byłem wtedy na urlopie bezpłatnym !!!
    Przecież ja na żadnym urlopie nie byłem, nie wypełniałem żadnego
    wniosku urlopowego ani żadnej karty urlopowej - nigdzie nic nie
    podpisywałem!!! To jest karalne!!!(mam na to papier z ZUS-u kod w rubryce:
    kod świadczenia/przerwy 111).To jest według mnie skandal podejżewam że ktoś
    musiał podrobić moje podpisy.
    Mała dygresja:
    Biorąc pod uwagę ilość okresów składkowych oraz ilość lat pracy to po 10
    latach pracy byłbym do tyłu o 20 miesięcy składkowch to jest blisko dwa lata
    pracy!!!
    Jest mi wiadomo że inni pracownicy też sobie w ten sam sposób "odpoczywali".
    Proszę o radę czy udać się z tym do Sądu Pracy, czy to się nie przedawniło -
    mój okres zatrudnienia: 12.01.2000-10.09.2002 czy mam jakieś racje przed
    sądem.

    Dzięki .Pozdrawiam.

    p...@i...pl
    p...@o...pl
    p...@b...pl

    nr gg: 4026812

    Skype: polong

  • 2. Data: 2004-04-26 12:36:55
    Temat: Re: przekręty z urlopem bezpłatnym
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    idz do sadu pracy....pracodawca jest w niezlych opalach, jesli jestes
    pewien, ze podrobiono Twoj podpis zloz doniesienie do prokuratury, opisujac
    szczegolowo zaistniala dokumentacje.... acha, a co masz na swiadectwie pracy
    napisane? tak z ciekawosci pytam
    pozdr
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 3. Data: 2004-04-26 12:38:24
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > opisujac