PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd Pracy a składki ZUS

  • 1. Data: 2004-04-26 11:12:04
    Temat: Urząd Pracy a składki ZUS
    Od: "marcolphus" <m...@p...fm>

    Witam!!
    Jestem bezrobotnym, zarejestrowanym w Urzędzie Pracy. Jakie składki ZUS opłaca
    Urząd Pracy za mnie?? Czy okres bezrobocia liczy się do emerytury?? (wiem, to
    ostatnie brzmi absurdalnie, ale może czegoś nie wiem??)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-27 10:05:20
    Temat: Re: Urząd Pracy a składki ZUS
    Od: "Tomek" <tomek_pup@(usun_to)wp.pl>

> [...]
    > Urząd Pracy za mnie?? Czy okres bezrobocia liczy się do emerytury?? (wiem,
    > ostatnie brzmi absurdalnie, ale może czegoś nie wiem??)
    Witam!!
    jezeli zarejestrowales sie z prawem do zasilku do up oplaca za Ciebie
    skladki zdrowotne i spoleczne i liczy sie to do emerytury a jezeli bez prawa
    do zasilku to tylko zdrowotne i nie liczy sie to do emerytury. jezleli
    jestes przypadkiem absolwentem na stazu to dodatkowo wypadkowe.
    pozdrawiam
    --
    Tomek
    tomek_pup@(usun_to)wp.pl