PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIZZA HUT

  • 1. Data: 2004-04-26 20:40:22
    Temat: PIZZA HUT
    Od: "lukas" <m...@o...pl>

    Za kilka dni rozpoczynam prace w tej restauracji jako kelner - moglby mi
    ktos przedstawic sprawe jak wyglada tam praca ??

  • 2. Data: 2004-04-27 15:25:12
    Temat: Re: PIZZA HUT
    Od: "Monika" <s...@h...pl>

    podobno rotacja prawie 100%

  • 3. Data: 2004-04-27 15:58:32
    Od: "malkowidz" <m...@g...pl>

    nie mam zielonego pojęcia jak wygląda tam praca, ale chętnie się dowiem.
    zatem jak już tam troche popracujesz, "wrzuć" tutaj swój post ze swoimi
    spostrzeżeniami odnośnie owej pracy. :)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-04-27 17:05:06
    Od: "Agatkaxyz" <a...@a...pl>

    "lukas" <m...@o...pl> wrote in message
    > Za kilka dni rozpoczynam prace w tej restauracji jako kelner - moglby mi
    > ktos przedstawic sprawe jak wyglada tam praca ??

    Witam,
    Moja koleżanka pracowała w Pizza Hut, urywała się z zajęć, żeby zdążyć do
    pracy... któregoś dnia okazało się że nie ma jej w nowym grafiku :-(
    Z tego co wiem to tylko kucharze się tam tak czesto nie zmieniają...

    Pozdrawiam i życzę powodzenia,
    Agata