PracaGrupypl.praca.dyskusje › PITY !!

  • 1. Data: 2004-04-26 12:38:05
    Temat: PITY !!
    Od: "maestro" <m...@p...onet.pl>

    Witam Chcialem sie dowiedziec, czy istnieje jakis prog zarobkowy, ktorego
    jak sie nie przeskoczy to nie trzeba skladac pit-u?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-26 12:54:57
    Temat: Re: PITY !!
    Od: "HEADLINE PR" <b...@i...pl>

    Nie trzeba składać gdy w roku obrachunkowym nie osiągnięto przychodów ani
    nie wykorzystywano żadnych odpisów, jednym słowem, jak jest się "na czysto"

    Bad

  • 3. Data: 2004-04-26 13:52:29
    Od: "Piter" <p...@g...com.pl>

    Tzn. jesli ktos nic nie zarobil w danym roku - nie odprowadzil w zwiazku z
    tym zadnego podatku, ale szkolił sie, to i tak nie moze sobie odpisac 19%
    kosztow nauki gdyz nie ma od czego, wiec takze nie sklada PIT-u???

    Piter

  • 4. Data: 2004-04-26 13:52:35
    Temat: Odp: PITY !!
    Od: "maestro" <m...@p...onet.pl>

    a jesli w ciagu calego roku zarobilem powiedzmy 800 zl?

    Użytkownik HEADLINE PR <b...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c6j0rp$fq2$...@a...news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2004-04-26 17:53:34
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Mon, 26 Apr 2004 15:52:35 +0200, gdy "maestro"
    <m...@p...onet.pl> napisał:

    >a jesli w ciagu calego roku zarobilem powiedzmy 800 zl?

    Trzeba.
    Twój zleceniodawca (jak mniemam) odprowadził podatek, który w całości
    wróci do Ciebie :-)

    Przy założeniu że jesteś uczniem/studentem i to 800 było netto,
    dostaniesz 150zł z powrotem. A dostałeś PIT'a od firmy dla ktorej
    pracowales?

  • 6. Data: 2004-04-27 09:43:16
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    maestro napisał:

    > Witam Chcialem sie dowiedziec, czy istnieje jakis prog zarobkowy,
    > ktorego jak sie nie przeskoczy to nie trzeba skladac pit-u?

    A ja mam takie pytanie: Oświećcie mnie jak zrobić przelew do Urzędu
    Skabowego, bo jeszcze nigdy tego nie robiłem. Czy mam to zrobić przed, czy
    po złożeniu PIT-37 w urzędzie. Czy pieniądze można wpłacić bezpośrednio w
    urzędzie? A jeśli wykonam przelew do Urz. S. z konta internetowego, co mam
    pokazać przy składaniu pitu?

    Będę wdzięczny za pomoc, bo 30 kwietnia blisko...

    Z.

  • 7. Data: 2004-04-27 10:45:41
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ATZ Rzeszow <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> napisał(a):

    > A ja mam takie pytanie: Oświećcie mnie jak zrobić przelew do Urzędu
    > Skabowego, bo jeszcze nigdy tego nie robiłem. Czy mam to zrobić przed, czy
    > po złożeniu PIT-37 w urzędzie.

    Teoretycznie "do dnia złożenia zeznania". Pewnie nikt się nie przyczepi,
    jeśli będzie dzień-dwa różnicy. Oczywiście nie później niż 30.04.

    > Czy pieniądze można wpłacić bezpośrednio w
    > urzędzie?

    Można.

    > A jeśli wykonam przelew do Urz. S. z konta internetowego, co mam
    > pokazać przy składaniu pitu?

    Hm, w moim banku się generuje takie potwierdzenie. Z klauzulką "Dokument
    sporządzony elektronicznie, nie wymaga pieczęci ani podpisu".

    JoP

  • 8. Data: 2004-04-27 11:14:26
    Od: "maestro" <m...@p...onet.pl>

    dostalem PIT od firmy

    Użytkownik Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:n...@4...com..
    .

  • 9. Data: 2004-04-27 11:21:05
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Hm, w moim banku się generuje takie potwierdzenie. Z klauzulką "Dokument
    > sporządzony elektronicznie, nie wymaga pieczęci ani podpisu".

    Taki dokument oczywiście wystarczy.
    Dodam tylko, że przy składaniu pitu nie musisz okazywać, że podatek
    zapłaciłeś. Trzymasz dowód zapłaty razem z kopią pitu u siebie i okażesz
    dopiero wtedy, jeżeli urząd się zapyta...

    pzdr
    Kasia