PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki wymiar urlopu przy pracy 12 godzin co drugi dzień?

  • 1. Data: 2009-07-08 11:03:27
    Temat: Jaki wymiar urlopu przy pracy 12 godzin co drugi dzień?
    Od: w...@o...pl

    Witam,

    chciałbym dowiedzieć się jaki wymiar urlopu należy mi się jeżeli pracuję w
    wymiarze 12 godzin i co drugi dzień, w sumie miesięcznie wychodzi od 15 do 16
    dni pracujących (w zależności od ilości dni w danym miesiącu).

    Mój staż pracy wraz ze stażem szkolnym wynosi 14 lat

    Pracodawca poinformował mnie że w takim przypadku jak mój należy mi się tylko
    14 dni urlopu na cały rok.

    Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie tematu proszę pisać.

    Będę wdzięczny za pomoc

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-08 11:25:53
    Od: "aga" <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Mój staż pracy wraz ze stażem szkolnym wynosi 14 lat
    >
    > Pracodawca poinformował mnie że w takim przypadku jak mój należy mi się

    Jak masz sporządzoną umowę? Jaki masz wymiar czasu pracy?

  • 3. Data: 2009-07-08 11:38:39
    Od: w...@o...pl

    > Jak masz sporządzoną umowę? Jaki masz wymiar czasu pracy?

    umowa o pracę na czas nieokreślony, pełen wymiar czasu pracy, praca w terenie,
    zmianowa w 12-sto godzinnym systemie pracy

    dokłądnie to jest w umowie

  • 4. Data: 2009-07-08 14:55:45
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    w...@o...pl pisze:
> [...]
    > Mój staż pracy wraz ze stażem szkolnym wynosi 14 lat
    > Pracodawca poinformował mnie że w takim przypadku jak mój należy mi się tylko

    Jeżeli masz ponad 10-letni staż pracy to za cały rok należy ci się 26
    dni urlopu po 8 godzin, czyli 208godzin.
    A że masz dniówki 12 godzinne więc wychodzi 208/12= 17 dni i 4godzin.
    Urlop 'schodzi' w godzinach ->czyli tyle ile w danym dniu miałeś
    godzin zaplanowanych do przepracowania.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2009-07-08 18:10:23
    Od: "aga" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > A że masz dniówki 12 godzinne więc wychodzi 208/12= 17 dni i 4godzin.
    > Urlop 'schodzi' w godzinach ->czyli tyle ile w danym dniu miałeś godzin

    To cos mi wyglada ze pracodawca chce go zrobic, bo wg tego
    14 dni* 12 godzin = 168 urlopogodzin a dzielone przez standardowe 8godzin
    daje nam 21 dni urlopu.

  • 6. Data: 2009-07-08 18:19:50
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    aga pisze:
> [...]
    >
    > To cos mi wyglada ze pracodawca chce go zrobic, bo wg tego
    > 14 dni* 12 godzin = 168 urlopogodzin a dzielone przez standardowe 8godzin

    Moze nie pracuje od poczatku roku, albo był na bezpłatnym dłuższym.
    Nie mamy wszystkich danych. On sam musi to sobie zweryfikować...