PracaGrupypl.praca.dyskusje › Handlowiec od 2000zł/miesiąc

  • 1. Data: 2009-07-06 16:19:30
    Temat: Handlowiec od 2000zł/miesiąc
    Od: " Sławek" <o...@g...pl>

    Zarób tysiąc lub więcej tygodniowo, wykorzystując własny komputer i własny
    czas. W celu uzyskania więcej informacji wyślij do mnie e-mail na adres
    o...@g...com . Gwarantuje zarobek 1000zł po pierwszym miesiącu
    współpracy, a później może być już tylko lepiej.

  • 2. Data: 2009-07-07 07:37:01
    Temat: Re: Handlowiec od 2000zł/miesiąc
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik " Sławek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o...@g...com . Gwarantuje zarobek 1000zł po pierwszym miesiącu
    > współpracy, a później może być już tylko lepiej.

    A dasz mi tą gwarancję na piśmie ??
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2009-07-07 11:37:16
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości news:h2uuhc$o05

    > A dasz mi tą gwarancję na piśmie ??

    Przecież napisał. :D

  • 4. Data: 2009-07-08 13:58:52
    Od: r...@m...com

    > Przecież napisał. :D

    Na piśmie papierowym, z własnoręcznym podpisem,
    a z tego typu ofertami to dla pewności niech to bedzie u notariusza.

  • 5. Data: 2009-07-09 09:14:53
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 08 Jul 2009 15:58:52 +0200, r...@m...com napisał(a):

    > Na piśmie papierowym,

    Nie żebym się czepiał, ale wytłumacz mi jakie to jest pismo papierowe?

    > z własnoręcznym podpisem,

    Też niczego sobie sformułowanie :DDD

    MSPANC

  • 6. Data: 2009-07-09 09:30:01
    Od: r...@m...com

    > Użytkownik " Sławek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > A dasz mi tą gwarancję na piśmie ??

    Dobrą gwarancją w takim przypadku było by poręczenie na wekslu.

  • 7. Data: 2009-07-09 10:16:02
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 11:30:01 +0200, r...@m...com napisał(a):

    > Dobrą gwarancją w takim przypadku było by poręczenie na wekslu.

    Chrzanicie od rzeczy.
    Zwyczajna umowa z określoną kwotą wynagrodzenia. Może być umowa o pracę,
    umowa cywilna.