PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki programisty studenta

  • 1. Data: 2009-07-07 11:03:32
    Temat: Zarobki programisty studenta
    Od: Tomek Jacykiewicz <t...@g...net>

    Witam,
    czy orientuje się ktoś jakie są obecnie stawki oferowane przez firmy
    zatrudniające informatyków w Krakowie?

    Chodzi mi o stawki dla studentów trzeciego, czwartego roku; nie dla
    absolwentów.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Jacykiewicz

  • 2. Data: 2009-07-07 11:31:31
    Temat: Re: Zarobki programisty studenta
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 07 Jul 2009 13:03:32 +0200, Tomek Jacykiewicz napisał(a):

    > czy orientuje się ktoś jakie są obecnie stawki oferowane przez firmy
    > zatrudniające informatyków w Krakowie?
    >
    > Chodzi mi o stawki dla studentów trzeciego, czwartego roku; nie dla
    > absolwentów.

    Gdzieś między 500 a 10 000 zł.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2009-07-07 19:37:04
    Od: Tomasz Krzos <t...@N...wp.pl>

    Tomek Jacykiewicz pisze:
    > Witam,
    > czy orientuje się ktoś jakie są obecnie stawki oferowane przez firmy
    > zatrudniające informatyków w Krakowie?

    Za duzo niewiadomych. Wynagrodzenie potencjalnego pracownika uzaleznione
    jest od wielu czynnikow. Nie podales w jakich technologiach sie
    specjalizujesz, na jakim poziomie prezentuje sie Twoja wiedza ani nawet
    do jakich firm zamierzasz aplikowac.

    Niestety nie jestem w stanie odpowiedziec na Twoje pytanie bo nie wiem
    jak wyglada rynek pracy w Krakowie. Jednak mysle, ze bez podania
    powyzszych szczegolow trudno bedzie Ci pomoc.

    Po prostu inaczej sie placi w Sabre a inaczej w byle firemce. Inaczej
    zarabiaja specjalisci od Javy, a inaczej "specjalisci" od HTMLa itp.

    --
    Tomasz Krzos
    http://tkrzos.com/

  • 4. Data: 2009-07-08 10:44:09
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    > Witam,
    > czy orientuje się ktoś jakie są obecnie stawki oferowane przez firmy
    > zatrudniające informatyków w Krakowie?

    Jeżeli jesteś dobry to 8-12 tys. powinieneś wyciągnąć na początek.

  • 5. Data: 2009-07-08 11:46:10
    Od: "Piotr S." <d...@g...pl>

    Łukasz pisze:

    > Jeżeli jesteś dobry to 8-12 tys. powinieneś wyciągnąć na początek.

    Zlosliwcze, widze, ze nie chcesz aby go zatrudnili ;-).

  • 6. Data: 2009-07-08 12:12:01
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Piotr S." <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zlosliwcze, widze, ze nie chcesz aby go zatrudnili ;-).

    Dlaczego? :)
    Jeśli jest naprawdę dobry to może tyle "wyciągnąć", ale nie na etacie.

    Przecież po to zatrudniają studentów, żeby mieć tanią siłę roboczą.
    Bo rodzice "dofinansują" studenta (a pośrednio pracodawcę), i z ZUSEm
    nie ma problemu.

  • 7. Data: 2009-07-08 13:36:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-08, Jurek M <m...@1...pl> wrote:

    [...]

    > Dlaczego? :)
    > Jeśli jest naprawdę dobry to może tyle "wyciągnąć", ale nie na etacie.

    Tia. 8-12 tyś. _na początek_?
    I jesteś pewny, że mówisz o zwykłym programiście?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-07-08 13:43:50
    Od: r...@m...com

    > Jeżeli jesteś dobry to 8-12 tys. powinieneś wyciągnąć na początek.

    Rocznie.

  • 9. Data: 2009-07-08 13:52:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-08, r...@m...com <r...@m...com> wrote:

    [...]

    > Rocznie.

    Jak już to w skali 3-4 miesięcy, takie kwoty są realne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2009-07-08 14:44:56
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2009-07-08, r...@m...com <r...@m...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jak już to w skali 3-4 miesięcy, takie kwoty są realne.

    Jako koszt pracodawcy