PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatycy w londynie ?

  • 1. Data: 2004-07-27 20:31:42
    Temat: Informatycy w londynie ?
    Od: "Jam" <b...@N...gazeta.pl>

    Czesc
    Mam pytanie, czy programista z polski ma szanse, na znalezienie pracy w
    londynie ? Czy na informatykow raczej nie ma miejsca w anglii natomiast
    rzeznikow i innych pracownikow fizycznych owszem. Bo ja chcialbym tam
    pracowac ale chcialbym robic to co lubie, a nie byc pomocnikiem stolarza (
    nie mowie,ze to zla praca po prostu nie dla mnie )...
    Jam

  • 2. Data: 2004-07-27 20:38:32
    Temat: Re: Informatycy w londynie ?
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    > Mam pytanie, czy programista z polski ma szanse, na znalezienie pracy w
    > londynie ? Czy na informatykow raczej nie ma miejsca w anglii natomiast
    > rzeznikow i innych pracownikow fizycznych owszem.

    Gdzieś na początku maja czytałem że właśnie informatycy mają spore szanse na
    znalezienie tam pracy od warunkiem że znają angielski, ale jak to wygląda w
    rzeczywistości to nie wiem.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 3. Data: 2004-07-27 20:57:41
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "Jam" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracowac ale chcialbym robic to co lubie, a nie byc pomocnikiem stolarza (
    > nie mowie,ze to zla praca po prostu nie dla mnie )...

    http://www.jobuniverse.pl/news/news.asp?serwis=ju&id
    =62260

    Przecztaj i sam sobie odpowiedz na to pytanie ;)

  • 4. Data: 2004-07-27 21:06:34
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Jam wrote:
    > Mam pytanie, czy programista z polski ma szanse, na znalezienie pracy w
    > londynie ? Czy na informatykow raczej nie ma miejsca w anglii natomiast

    jest zapotrzebowanie na doświadczonych programistów. Vide
    http://www.jobserve.com/it/jobserve/searchresults.as
    p?jobType=*&q=C%2B%2B+SQL+london

    B.

  • 5. Data: 2004-07-28 07:22:49
    Od: "Tomek Słota" <t...@p...pl>

    Znam polskich programistów pracujących w Londynie, tudzież brytyjskich
    absolwelwentów, którzy przy miernych kwalifikacjach (chociaz dobrym cv)
    wyrwali ostatnio niezłe fuchy.. więc tak źle chyba nie jest.

    Pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2004-07-28 13:11:19
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    com...

    > jest zapotrzebowanie na doświadczonych programistów. Vide

    http://www.jobserve.com/it/jobserve/searchresults.as
    p?jobType=*&q=C%2B%2B+SQL+london

    Ciekaw jestem ile zostaje w kieszeni z tych 40 paru tys. po odliczeniu
    wszystkich podatków.
    yamma

  • 7. Data: 2004-07-28 13:20:33
    Od: "PR" <p...@x...wp.pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    p?jobType=*&q=C%2B%2B+SQL+london

    > Ciekaw jestem ile zostaje w kieszeni z tych 40 paru tys. po odliczeniu

    No tyle:

    http://tiny.pl/t5k

    --
    Przemysław Roman ICQ: 108988744 GG: 2196919

  • 8. Data: 2004-07-28 15:01:40
    Od: h...@o...pl

    Witam!

> [...]
    > pracowac ale chcialbym robic to co lubie, a nie byc pomocnikiem stolarza (
    > nie mowie,ze to zla praca po prostu nie dla mnie )...

    W Polsce pracowalem w firmie internetowej w hepdesku ( w Internet Partners). W
    Londynie znalazlem prace w czasie 97 godzin od momentu wyladowania na lotnisku.
    Praca polega na wsparciu technicznym dla aplikacji tworzyonych przez ta firme.
    Trzeba znac angielski. Jak znasz angieslki w stopniu komunikatywnym to prace
    znajdziesz. W tutajeszy firmech znajduja sie cala miesznka miedzynarodowa.
    Nardowosc nie ma znaczenia, wazne sa umiejetnosci i znajomosc jezyka.

    Pozdrawiam

    Wieslaw

  • 9. Data: 2004-07-28 20:48:13
    Od: "Student" <b...@g...pl>

    > Londynie znalazlem prace w czasie 97 godzin od momentu wyladowania na
    lotnisku.

    A moglbys napisac, w jaki sposob ja znalazles na miejscu ? bo wiekszosc,osob
    mowi mi,ze jak sie niema pracy to nie ma po co tam jechac,bo podobniez na
    miejscu ciezko cos znalezc.
    Student

  • 10. Data: 2004-07-29 11:45:08
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    "Student" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    wiekszosc,osob
    > mowi mi,ze jak sie niema pracy to nie ma po co tam jechac,bo podobniez na
    Czyżby dla Ciebie większością byli Ci opisani 2 miesiące temu przez Wyborczą
    ? Ludzie bez pomysłu na życie i pracę w Polsce, którzy pojechali w ciemno do
    UK, nie znając języka itp ? To się nie dziw, że słyszałeś takie opinie...
    Odpowiedź jest jedna - jak ktoś chce (takie duże CHCE) to znajdzie pracę i w
    PL i w UK. Oczywiście język i wiedza merytoryczna + doświadczenie są
    kryterium podstawowym.

    Pozdr
    Maniek