PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatycy w londynie ?

  • 11. Data: 2004-07-29 12:12:56
    Temat: Re: Informatycy w londynie ?
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Mariusz (Maniek) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:ceao04$bie$1@inews.gazeta.pl...

    > "Student" <b...@g...pl> wrote in message

    > wiekszosc,osob
    > Czyżby dla Ciebie większością byli Ci opisani 2 miesiące temu przez
    Wyborczą
    > ? Ludzie bez pomysłu na życie i pracę w Polsce, którzy pojechali w ciemno
    do
    > UK, nie znając języka itp ? To się nie dziw, że słyszałeś takie opinie...
    > Odpowiedź jest jedna - jak ktoś chce (takie duże CHCE) to znajdzie pracę i
    > PL i w UK. Oczywiście język i wiedza merytoryczna + doświadczenie są
    > kryterium podstawowym.

    Witam,

    Hmmm zgadzam sie ale wg mnie CHCE nawet przez wielkie CH nieraz nie
    wystarcza w Polsce teraz. Okazauje sie iz zamiast normalizacji i
    stabilizacji mamy pogon za praca i paniczna obawa przed jej brakiem (bo
    gdzie sie znajdzie druga ??!!).
    Wg mnie CHCE zdaje egzamin w Angli (na obczyznie) ale jak narazie nie w
    Polsce. Miejmy nadzieje ze sytuacja przestanie byc paradoksalna w Polsce i
    kiedys wroci to do normalnosci bo teraz jest lekka kolomyja. Nie oplaca sie
    byc wykrztalconym bo ciezko zlapac prace jakakolwiek a zwykli prywaciaze
    chodujacy np kwiaty nieraz maja po 1000 lepiej.

    salut (czekajacy na wylot do UK)
    Piotrek,

  • 12. Data: 2004-07-29 13:47:55
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    > byc wykrztalconym bo ciezko zlapac prace jakakolwiek a zwykli prywaciaze
    ^^^^^^^^^ ano :-)
    > chodujacy np kwiaty nieraz maja po 1000 lepiej.
    ^^^^^^^ dysleksja ? a może wykrztałcenie za słabe ? Jak tak piszesz C.V.
    i list motywacyjny to w PL nie znajdziesz pracy :( w UK nie ma tak
    skomplikowanej ortografii - może będzie Ci łatwiej ? :-)

    a wiesz ile się trzeba nazapierd.. żeby wyHodować te kwiatki ? Życzę
    zaciągnąć się na wakacje do prywaciarza do prawdziwej pracy - zobaczysz po
    czym może popłynąć pot... Za sam papier nikt nie powinien i pewnie nikt Ci
    nie zapłaci, trzeba jeszcze umieć pracować....

    > salut (czekajacy na wylot do UK)
    Powodzenia
    Maniek