PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia tester?

  • 1. Data: 2005-07-04 20:22:13
    Temat: Ile zarabia tester?
    Od: "RafałZ." <r...@p...onet.pl>

    No właśnie, czy ktoś się orientuje ile może zarabiać tester w Motoroli w
    Krakowie? Ktoś tu już opowiadał o programiście, może orientujecie sie w
    zarobkach testera.

    A i jeszcze jedno. Czy w takich firmach jak Motorola można np po pewnym
    czasie bycia takim testerem przejść na np. programiste? Czy raczej nie są
    stosowane tego typu taktyki?

    Pozdrawiam
    RALF

  • 2. Data: 2005-07-04 21:18:27
    Temat: Re: Ile zarabia tester?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Z tego co pamietam (aczkolwiek to bylo na wiosne) z prezentacji Motoroli
    na mojej uczelni, to na poczatku kazdy pracownik jest naprzemiennie
    programista i testerem.
    Dopiero pozniej sie to zmienia. A jeszcze pozniej sie decydujesz czy
    wolisz sciezke techniczna (programista/tester) czy tez menedzerska.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-07-05 05:30:48
    Od: "beks" <b...@p...onet.pl>

    > No właśnie, czy ktoś się orientuje ile może zarabiać tester w Motoroli w
    > Krakowie? Ktoś tu już opowiadał o programiście, może orientujecie sie w
    > zarobkach testera.

    ja mam to samo pytanie odnosnie Inzyniera Jakosci Oprogramowania, jesli ktos wie
    wiecej na ten temat to bardzo posze o info na priva
    pozdrawiam
    b.

  • 4. Data: 2005-07-13 13:15:31
    Od: Diodak <d...@P...DOTnet.DOT.pl>

    On Mon, 04 Jul 2005 23:18:27 +0200, badzio wrote:
> [...]
    > Dopiero pozniej sie to zmienia. A jeszcze pozniej sie decydujesz czy
    > wolisz sciezke techniczna (programista/tester) czy tez menedzerska.

    Prezentacja prezentacją, a kolega który tam pracował jakiś czas mawia, że w
    Motoroli łatwiej się zwolnić i przyjąć na nowo, niż zmienić warunki... :-)

    Diodak

  • 5. Data: 2005-07-13 14:06:22
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Użytkownik "Diodak" <d...@P...DOTnet.DOT.pl> napisał w wiadomości

    > Prezentacja prezentacją, a kolega który tam pracował jakiś czas mawia, że
    > Motoroli łatwiej się zwolnić i przyjąć na nowo, niż zmienić warunki... :-)

    To standard nie tylko w motoroli :-/ niestety....

    kantor

  • 6. Data: 2005-07-13 16:39:14
    Od: t...@p...onet.pl

    > No właśnie, czy ktoś się orientuje ile może zarabiać tester w Motoroli w
    > Krakowie? Ktoś tu już opowiadał o programiście, może orientujecie sie w
    > zarobkach testera.
    Powinny byc zblizone. Dobry tester to skarb i obecnie dobrzy testerzy zarabiaja
    podobnie jak dobrzy programisci. W Krakowie mozesz wyciagnac nawet do ok
    6500brutto.

    > A i jeszcze jedno. Czy w takich firmach jak Motorola można np po pewnym
    > czasie bycia takim testerem przejść na np. programiste? Czy raczej nie są
    > stosowane tego typu taktyki?

    A kto by tam chcial byc programista. Radze Ci nie pakuj sie w ten bajzel. Bo
    praca programisty w 95 przypadkach na 100 to nudna, odtwórcza robota.
    Za to niezle mozna sie rozwijac pracujac jako Analityk Testów, Inżynier Testów.
    Wg. mnie praca ciekawsza na dluzsza mete ... zakladajac ze trafisz na powazna
    firme np. Motorola.

    Powodzenia :-)

  • 7. Data: 2005-07-17 21:05:11
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 13.07.2005 Diodak <d...@P...DOTnet.DOT.pl> napisał/a:
    > Prezentacja prezentacją, a kolega który tam pracował jakiś czas mawia, że w
    > Motoroli łatwiej się zwolnić i przyjąć na nowo, niż zmienić warunki... :-)

    Też tak słyszałem :)

    --
    Krzysztof Krasoń