PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nauczyciel bez pracy :(

  • 1. Data: 2005-07-04 13:43:12
    Temat: Nauczyciel bez pracy :(
    Od: Robert Zawodny <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl>

    Witam.
    W tym roku otrzymałem informację, że nie będzie ze mną zawarta umowa na
    kolejny rok szkolny. Między czasie poroznosiłem oferty do szkół i żadna
    się nie odezwała. Proszę o poradę, co mam robić dalej. Bardzo chce
    pracować w szkole /z przyczyn zdrowotnych/.
    Czy kuratorium zajmuję się pośrednictwem pracy dla nauczycieli?

    PS. Jestem załamany.
    --
    TIA
    Robert Zawodny

  • 2. Data: 2005-07-04 14:24:19
    Temat: Re: Nauczyciel bez pracy :(
    Od: "max-graf" <m...@f...pl>

    Użytkownik "Robert Zawodny" <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:eoeic1lo3pkjse1bfuv0qobj1bdfeqspdj@zaw.pl...
> [...]
    > pracować w szkole /z przyczyn zdrowotnych/.
    > Czy kuratorium zajmuję się pośrednictwem pracy dla nauczycieli?

    Nie tylko Ty, ja tez jestem zalamany
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2005-07-04 15:44:29
    Od: "Ewa" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracować w szkole /z przyczyn zdrowotnych/.
    > Czy kuratorium zajmuję się pośrednictwem pracy dla nauczycieli?

    A dzwoniłeś do tych szkół do których wysłałeś podania? Może to Ty powinieneś
    być bardziej zainteresowany pracą. Poza tym z tego co wiem to większość
    szkół sprawami kadr zajmuje się dopiero w sierpniu.

    Głowa do góry
    Pozdrawiam
    EMka

  • 4. Data: 2005-07-04 15:58:08
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Ewa napisał(a):

    Poza tym z tego co wiem to większość
    > szkół sprawami kadr zajmuje się dopiero w sierpniu.

    ??
    ZTCW - dzięki rodzinnym kontaktom - to szkoły/kuratoria zatwierdzają
    tzw. organizację na przyszły rok szkolny w okolicach maja, góra czerwca.
    Wtedy wiadomo już ile etatów będzie miała placówka w nadchodzącym roku
    szkolnym, wiadomo też pewnie czy i jakie (if any) będą wakaty. W
    sierpniu, to ustala się co najwyżej plan lekcji.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 5. Data: 2005-07-04 16:09:47
    Od: "Ewa" <i...@p...onet.pl>

    > sierpniu, to ustala się co najwyżej plan lekcji.

    I tu się mylisz. Kiedy ja szukałam pracy dzwoniły do mnie 4 szkoły w
    sierpniu a jedna nawet we wrześniu. I z tego co rozmawiałam ze znajomymi
    nauczycielami oni również oferty dostawali właśnie w sierpniu.

    Pozdrawiam
    EMka

  • 6. Data: 2005-07-04 16:11:47
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Ewa napisał(a):

    > I tu się mylisz. Kiedy ja szukałam pracy dzwoniły do mnie 4 szkoły w
    > sierpniu a jedna nawet we wrześniu. I z tego co rozmawiałam ze znajomymi
    > nauczycielami oni również oferty dostawali właśnie w sierpniu.

    No to miło. Powodzenia w takim razie.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 7. Data: 2005-07-04 16:13:46
    Od: "Ewa" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > No to miło. Powodzenia w takim razie.

    Dziękuję. :)
    Pozdrawiam
    EMka

  • 8. Data: 2005-07-04 16:27:41
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:eoeic1lo3pkjse1bfuv0qobj1bdfeqspdj@zaw.pl Robert Zawodny
    <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl> pisze:

    > W tym roku otrzymałem informację, że nie będzie ze mną zawarta umowa na
    > kolejny rok szkolny. Między czasie poroznosiłem oferty do szkół i żadna
    > się nie odezwała.
    Ciężko tak dostać teraz robotę w szkole. Trzeba mieć jakieś wtyki albo
    chociaż być nieco bardziej namolnym.

    > Proszę o poradę, co mam robić dalej.
    Trochę za późno, ruch służbowy belfrów odbywa się od marca/kwietnia do
    czerwca ale poszukaj może jeszcze po szkołach prywatnych, ośrodkach
    doskonalenia zawodowego nauczycieli, ośrodkach metodycznych (szanse nieduże,
    ale zawsze, zresztą zależy jakiej jesteś specjalności).

    > Bardzo chce
    > pracować w szkole /z przyczyn zdrowotnych/.
    A to rozumiem, do tego trzeba być zdrowo trzepniętym ;)))

    > PS. Jestem załamany.
    Po co?

    Jotte

  • 9. Data: 2005-07-04 18:10:20
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl>

    Robert Zawodny wrote:

    (..)
    > Czy kuratorium zajmuję się pośrednictwem pracy dla nauczycieli?
    (..)

    Wydział Edukacji Urzędu Miejskiego - ewentualnie.

    Sebastian Ce.

  • 10. Data: 2005-07-05 06:06:54
    Od: "nsp" <a...@o...pl>

    > PS. Jestem załamany.

    Hmm, własnie wymysliłem :)

    Korepetycje w necie za pomocą skype, ktos na pl.biznes zapodał podobny
    pomysł, ale inny :)

    Więc zakładaj stronke do tego zamow sobie CRM i jazda. Na początek promocje
    czyli darmowe godziny itd itp..
    Zasięg ogólopolski jak równiez zagranica ...

    Na początek wyjdzie Cie to ok 1 400 pln

    Jesli nie znajdziesz pracy (etetu) zawsze to jakies wyjscie

    Pozdrawiam :)
    A.N.