PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w policji

  • 1. Data: 2005-07-04 17:09:05
    Temat: praca w policji
    Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl>

    Za kilka miesięcy będę świeżą panią mgr z dyplomem...kulturoznastwa:( Mam
    tez licencjat z dziennikarstwa UJ.
    Od czego powinnam zacząć starania o pracę w policji?
    Gdzie się zgłosić, jakie papiery złożyć?
    Czy szanse są rzeczywiście marniutkie bez żadnych "pleców"? Jakoś ciężko mi
    uwierzyć, że każdy policjant, zarówno mundurowy jak i nie, jest krewnym
    "kogośtam"...
    Prosze o rady
    Kamila

  • 2. Data: 2005-07-04 17:16:43
    Temat: Re: praca w policji
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Kroofka napisał(a):

    > Czy szanse są rzeczywiście marniutkie bez żadnych "pleców"?

    Są.

    Jakoś ciężko mi
    > uwierzyć, że każdy policjant, zarówno mundurowy jak i nie, jest krewnym
    > "kogośtam"...

    I słusznie, znajoma dostała pracę w administracji komendy powiatowej - z
    ogłoszenia w BIPie. Z tym, że ona miała i wykształcenie i doświadczenie,
    które do tego ogłoszenia pasowało.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 3. Data: 2005-07-04 21:02:51
    Od: "bies" <b...@v...pl>

    Trzeba się zgłosić do komendy powiatowej i dyżurny skieruje do odpowiedniej
    osoby jaką jest personalny i i tam się uzyska właściwe informacje....
    Pozdrawiam - Bogusław

  • 4. Data: 2005-07-06 06:08:56
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > że każdy policjant, zarówno mundurowy jak i nie,

    nie ma policjantów mundurowych i nie mundurowych, wszyscy są mundurowi,
    tylko że niektórzy z racji wykonywania zadań munduru używają niezwykle
    rzadko,
    zapewne chodzi ci o stanowiska cywilne w policji, owszem są takie tzw.
    pomocnicze: sekretarki, sprzątaczki, stanowiska techniczne, konserwatorzy,
    czasem kierowcy, jacyś specjaliści...
    Jednak jeśli tylko się da to każdy w policji bierze etat mundurowy, bo to:
    - inny (korzystniejszy) sposób liczenia stażu do emerytury
    - dodatki za stopień
    - inne dodatki mieszkaniowe itp.
    o szczegółach można przeczytać w ustawie o policji.

    Nie mniej jednak policjant jest zawsze policjantem i w każdej chwili może
    zostać na pewien czas przeniesiony do wykonywania zadań choćby do
    patrolowania ulicy.

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!