PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia tester? › Re: Ile zarabia tester?
    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile zarabia tester?
    Date: 13 Jul 2005 18:39:14 +0200

    > No właśnie, czy ktoś się orientuje ile może zarabiać tester w Motoroli w
    > Krakowie? Ktoś tu już opowiadał o programiście, może orientujecie sie w
    > zarobkach testera.
    Powinny byc zblizone. Dobry tester to skarb i obecnie dobrzy testerzy zarabiaja
    podobnie jak dobrzy programisci. W Krakowie mozesz wyciagnac nawet do ok
    6500brutto.

    > A i jeszcze jedno. Czy w takich firmach jak Motorola można np po pewnym
    > czasie bycia takim testerem przejść na np. programiste? Czy raczej nie są
    > stosowane tego typu taktyki?

    A kto by tam chcial byc programista. Radze Ci nie pakuj sie w ten bajzel. Bo
    praca programisty w 95 przypadkach na 100 to nudna, odtwórcza robota.
    Za to niezle mozna sie rozwijac pracujac jako Analityk Testów, Inżynier Testów.
    Wg. mnie praca ciekawsza na dluzsza mete ... zakladajac ze trafisz na powazna
    firme np. Motorola.

    Powodzenia :-)