PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za strone??

  • 1. Data: 2004-11-07 15:33:09
    Temat: Ile za strone??
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

    Witam,
    ile mozna policzyc sobie za strone internetowa ok 20 podstron. Dodatkowo
    strona ma byc dynamiczna (logowanie+strona administracyjna) Nigdy nie
    robilem takich zeczy "komercyjnie" ;)

    SLaw

  • 2. Data: 2004-11-07 16:08:22
    Temat: Re: Ile za strone??
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM> wrote in message
    > Witam,
    > ile mozna policzyc sobie za strone internetowa ok 20 podstron. Dodatkowo
    > strona ma byc dynamiczna (logowanie+strona administracyjna) Nigdy nie
    > robilem takich zeczy "komercyjnie" ;)

    1/10 wartosci samochodu.
    ;)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 3. Data: 2004-11-07 17:33:29
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 7 Nov 2004 17:08:22 +0100, na pl.praca.dyskusje, Cyprian Prochot
    napisał(a):

    > 1/10 wartosci samochodu.
    > ;)

    Niedawno na pl.rec.grafika zaistniala ciekawa rozmowa w tym temacie. Bo
    przeciez zawsze sa nowi i nie wiedza i biora 100zl za miesiac pracy.

    Zamiast wiec glupich odpowiedni powinnismy zaczac wyrabiac rynek. Tak
    mysle.

    W odpowiedzi wiec na posta:
    Jak widac jestes swierzy w branzy. Ale masz zlecenie wiec jest OK :)
    Wybadaj jak sie ma firma. Czy duza, czy bogata. Jak bardzo potrzebna im
    strona.

    Potem zobacz ile wyniosa Cie koszty - dojazdy, telefony i inne takie.
    Potem pomysl ile chcesz za godzine swojej pracy. Mysle ze na poczatek
    powinno to byc cos pomiedzy 10-50zl ale to zupelnie luzne widelki. Pomysl
    ile trwalo wykonanie podobnych projektow - zakladam ze jakies masz na
    koncie. Wyjdzie Ci ile moze zajac stworzenie strony.

    Na koniec powiem, ze szanujacy sie ludzie za strone-wizytowke biora
    przynajmniej 200zl. Za powazne serwisy oczywiscie wiecej, w zaleznosci od
    okolicznosci. Bywa ze 800, bywa ze 8000zl.

    Jak juz wyjdzie Ci ile Ty masz niby zarobic to skonfrontuj to z pytaniami
    na poczatku. Bo moze sie okazac ze firma za nic w swiecie nie chce dac
    1500zl. Wtedy pomysl czy warto sie w to pchac.
    Porftolio tez wazna rzecz, ale psucie rynku - wazniejsza ;))

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2004-11-07 19:12:40
    Od: "Pawel P." <p...@y...com>

    Uzytkownik "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    > ile mozna policzyc sobie za strone internetowa ok 20 podstron. Dodatkowo
    > strona ma byc dynamiczna (logowanie+strona administracyjna) Nigdy nie
    > robilem takich zeczy "komercyjnie" ;)

    Nie mniej niz 300 zl. Najlepiej cos ok 800 zl. Jezeli jest to strona
    powiedzmy w php z baza mysql i ty bedziesz im wszystko konfigurowal.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 5. Data: 2004-11-07 19:13:27
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Sun, 7 Nov 2004 20:12:40 +0100
    "Pawel P." <p...@y...com> wrote:

    > Jezeli jest to strona
    > powiedzmy w php z baza mysql i ty bedziesz im wszystko konfigurowal.

    Znaczy sie webmaster i administrator w jednym ?

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 6. Data: 2004-11-07 20:23:32
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia Sun, 7 Nov 2004 18:33:29 +0100, Kapsel napisał(a):

    > Na koniec powiem, ze szanujacy sie ludzie za strone-wizytowke biora
    > przynajmniej 200zl. Za powazne serwisy oczywiscie wiecej, w zaleznosci od
    > okolicznosci. Bywa ze 800, bywa ze 8000zl.

    Ja mógbym wskazać witryny za przeszło 10k zł. Z tych inormacji które podał
    to według mnie cena zaczyna się od 3000 zł (i może jedynie się zwiększyć).

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    Polecam lekturę: http://www.wsp.krakow.pl/papers/f_lamer.html

  • 7. Data: 2004-11-07 21:13:20
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

    "Kapsel" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    Dodatkowo

    > Niedawno na pl.rec.grafika zaistniala ciekawa rozmowa w tym temacie. Bo
    > przeciez zawsze sa nowi i nie wiedza i biora 100zl za miesiac pracy.

    Generalnie jest to strona dla spoldzielni mieszkaniowej. Poprostu zostalem
    zapytany czy nie moglbym czegos takiego zrobic bo wiedza ze jestem
    "informatykiem ;)". Na codzien nie zajmuje sie programowaniem ale w zupelnie
    innej branzy ;). Z checia podziele sie ta "fuha" ;) Jak ktos jest chetny to
    prosze bardzo... ale prawdopodobnie nie zaoferuja duzej kaski a ja nie mam
    czasu na pierdoly ;). Jakby co to na priv s...@o...pl___

    SLaw

  • 8. Data: 2004-11-07 21:14:32
    Od: "Pawel P." <p...@y...com>

    Uzytkownik "Slawomir Kawala" <s...@a...net> napisal w wiadomosci

    > Znaczy sie webmaster i administrator w jednym ?

    To chyba normalne dla wiekszosci firm z ktorymi mialem doczynienia (jako
    webmaster). Aha kwota ktora wymienilem jest kwota MINIMALNA!

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 9. Data: 2004-11-07 21:41:12
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-07, SLaw <s...@h...plANTYSPAM> wrote:
    > ale prawdopodobnie nie zaoferuja duzej kaski a ja nie mam czasu na pierdoly
    To trzeba było od tego zacząć :) Daj im stawkę 1000PLN, pozwól stargować
    do 800. A sam wcześniej znajdź gimnazjalistę albo studenta pierwszego roku,
    który zrobi to za 400 ;)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Artur R. Czechowski <a...@h...pl>
    JID: a...@h...pl http://hell.pl/arturcz

  • 10. Data: 2004-11-07 23:26:58
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Sun, 7 Nov 2004 22:14:32 +0100
    "Pawel P." <p...@y...com> wrote:

    > To chyba normalne dla wiekszosci firm z ktorymi mialem doczynienia
    > (jako webmaster). Aha kwota ktora wymienilem jest kwota MINIMALNA!

    Normalne to jest wrzucenie zrobionej stronki na serwer hostingowy
    wyznaczony przez firme. Konfigurowanie serwerow to zupelnie rozna
    sprawa, wymagajaca wiedzy z innej dziedziny i czasu.