PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS

  • 1. Data: 2004-11-07 09:29:12
    Temat: ZUS
    Od: "xxx" <t...@t...pl>

    Witam !
    Mam pytanie do szanownych grupowiczow Czy osoba pierwszy raz otwierajaca
    dzialalnosc gospodarcza moze liczyc na jakas "ulgowa" stawke ubezpieczenia
    spolecznego ???? Slyszalem ze mialo cos takiego wejsc !
    pozdrawiam
    Tomasz Piekarski

  • 2. Data: 2004-11-07 10:22:08
    Temat: Re: ZUS
    Od: "Pawel P." <p...@y...com>

    Użytkownik "xxx" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzialalnosc gospodarcza moze liczyc na jakas "ulgowa" stawke ubezpieczenia
    > spolecznego ???? Slyszalem ze mialo cos takiego wejsc !

    Jedynie absolwenci maja ulge do roku po ukonczeniu uczelni. Chyba...

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 3. Data: 2004-11-07 12:48:28
    Od: "Adam 'addy' Piotrowski" <fuzz[]poczta.onet.pl>

    Pewnego dnia Pawel P. napisał/a:

    > Jedynie absolwenci maja ulge do roku po ukonczeniu uczelni. Chyba...

    Niestety, już parę miesięcy temu zostało to zlikwidowane...

    --
    Adam Piotrowski
    http://www.rebelstudio.com [ agencja interaktywna ]

  • 4. Data: 2004-11-07 21:16:04
    Od: "Pawel P." <p...@y...com>

    Użytkownik "Adam 'addy' Piotrowski" <fuzz[]poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:418e199f@news.home.net.pl...

    > Niestety, już parę miesięcy temu zostało to zlikwidowane...

    Oj chyba sie mylisz. Dotacje sa przyznawane z innego funduszu UE, ale nadal
    jest jakas ulga. (Cos ala program pierwsza praca)

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 5. Data: 2004-11-07 22:22:10
    Od: "Adam 'addy' Piotrowski" <fuzz[]poczta.onet.pl>

    > Oj chyba sie mylisz. Dotacje sa przyznawane z innego funduszu UE, ale
    > nadal jest jakas ulga. (Cos ala program pierwsza praca)

    Wydaje mi się, że owszem, są pożyczki na rozpoczęcie działalności, ale ulg w
    ZUSie jako takich nie ma. A to o ZUS właśnie chodziło.

    --
    Addy 2.2
    http://addy.home.pl [ 25.10.2004 ]