PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile krzyczec za taka prace?

  • 11. Data: 2008-04-10 09:09:33
    Temat: Re: Ile krzyczec za taka prace?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jasio napisał(a):

    > Co wnosi Twoja wypowiedz do "wontku"?

    To zależy od poziomu inteligencji pytającego bo moja odpowiedz moze
    pobudzic przmyslenie zalozen, ktore doprowadzily do postawienia
    takiego pytania lub tez do pretensji wobec mojej odpowiedzi ;)

    j.

  • 12. Data: 2008-04-10 09:57:02
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    Pe.Ka wrote:

    > Nie filozuję. Skoro zadajesz takie pytania to znaczy, że jesteś
    > poślednim pracownikiem, który chce się załapać na stanowisko dzięki
    > niższej cenie a nie wyższym kwalifikacjom. Gdyby było inaczej to byś
    > wiedział ile kosztują Twoje usługi.

    Jejku, czemu te problemy? Nie mozecie mu po prostu odpowiedziec? Czy to
    jakas zazdrosc, ze zaproponowano mu stanowisko, o ktorym niektorzy z nas
    moga narazie tylko marzyc? Juz czasem moglibyscie naprawde nie przesadzac.

  • 13. Data: 2008-04-10 10:01:59
    Od: jasio <s...@n...com>

    Pe.Ka pisze:

> [...]
    > poślednim pracownikiem, który chce się załapać na stanowisko dzięki
    > niższej cenie a nie wyższym kwalifikacjom. Gdyby było inaczej to byś

    Chyna nie zrozumiałeś pytania.
    Chodzilo o to jak inni wyceniliby taki zakres obowiazkow.

  • 14. Data: 2008-04-10 12:20:56
    Od: "FeliX" <f...@-...pl>

    8 tys brutto

  • 15. Data: 2008-04-10 12:34:57
    Od: "Maciej_NT" <m...@p...fm>

    10 tys brutto

  • 16. Data: 2008-04-10 13:04:52
    Od: Tomasz Alenter <t...@N...gazeta.pl>

    jasio napisał(a):
    > Menedżer ds. Informatyki
    >
    > Opis stanowiska:

    Na podobnym stanowisku kolega pracuje za 12 tys. brutto - ma 3 lata
    doświadczenia + studia.

  • 17. Data: 2008-04-10 13:25:08
    Od: Olek <o...@w...pl>

    Tomasz Alenter wrote:

    > Na podobnym stanowisku kolega pracuje za 12 tys. brutto - ma 3 lata
    > doświadczenia + studia.
    Znajomy, Krakow, podobne stanowisko, 1200zl netto

  • 18. Data: 2008-04-10 13:58:17
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    Olek wrote:

    > Znajomy, Krakow, podobne stanowisko, 1200zl netto

    Szczerze? Albo walnales sie z jednym zerem albo nie wiesz o czym mowisz.

    pozdrawiam
    Pozor

  • 19. Data: 2008-04-10 14:08:18
    Od: Olek <o...@w...pl>

    Krzysztof Kordulasinski wrote:

    > Szczerze? Albo walnales sie z jednym zerem albo nie wiesz o czym mowisz.
    Mowie o jego zarobkach. OK ma jeszcze premie, srednio co 4miesiace ok.
    500zl.

  • 20. Data: 2008-04-10 14:15:56
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    Olek wrote:

    > Mowie o jego zarobkach. OK ma jeszcze premie, srednio co 4miesiace ok.
    > 500zl.

    Jak "podobne" stanowisko? Wiesz, nie chce wywolywac niepotrzebnej
    dyskusji, ale Twoj znajomy musialby byc uposledzony psychicznie,
    pracujac za 1200zl netto miesiecznie, a majac 5-letnie doswiadczenie w
    zarzadzaniu dzialem IT.

    pozdrawiam
    Pozor