PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinie, komentarze o pracy w zespole Gratka.pl

  • 1. Data: 2008-04-10 05:30:53
    Temat: Opinie, komentarze o pracy w zespole Gratka.pl
    Od: "HARY" <h...@w...pl>

    Czy ktoś z Was pracował w tej firmie , zespole(lub zna jakieś informacje
    dotyczące firmy) i może udzielić jakis opini o specyfikacji pracy, warunkach
    jakie tam panują, atmosferze, ludziach ?
    Będę wdzięczny.

  • 2. Data: 2008-04-16 13:04:01
    Temat: Re: Opinie, komentarze o pracy w zespole Gratka.pl
    Od: "Bolesław Drapella" <b...@g...com>

    Użytkownik "HARY" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dotyczące firmy) i może udzielić jakis opini o specyfikacji pracy,
    > warunkach jakie tam panują, atmosferze, ludziach ?

    Zapewne ja mogę pomóc, pracuję w tej firmie. Na jakie stanowisko się
    ubiegasz co mogę coś podszepnąć :)

    Ew. zapraszam na priv jeśli nie chcesz pisać na publicu

    Bolek Drapella

  • 3. Data: 2008-04-16 13:06:14
    Od: "Bolesław Drapella" <b...@g...com>

  • 4. Data: 2008-04-17 09:38:36
    Od: "Bolesław Drapella" <b...@g...com>

  • 5. Data: 2008-04-17 11:46:06
    Od: "skrzat" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Będę wdzięczny.
    >
    > z tego co słyszałam warunki są bardzo dobre. wynagrodzenie przychodzi w
    terminie, są premie. atmosfera zalezy od ludzi którzy pracują tam;) jeden minus
    to że ciężko trzeba pracować.ale to chyba w każdej pracy:)