PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile krzyczec za taka prace?

  • 31. Data: 2008-04-16 07:49:27
    Temat: Re: Ile krzyczec za taka prace?
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    m...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

    > nie jestem co prawda kierownikiem ale informatykiem w malej firmie, zakres ob.
    > wszelka obsługa informatyczna, od wymiany tuszu, załatwiania różnych kwesti
    > technicznych, poprzez robienie prezentacji, reklam, do tworzenia stron
    > internetowych + flash, pensja 1800brutto, nie wiem ale wydaje mi się to
    > śmieszne, podwyżki brak od 2 lat

    Uwazam, ze powinienes natychmiast zmienic prace. Jestes tak zwanym
    czlowiekiem "od wszystkiego". Idz do nowego pracodawcy kierujac sie tym,
    co robisz najlepiej z obecnych obowiazkow (np. administracja). Krzyknij
    conajmniej 3 razy tyle, co zarabiasz teraz. Z pocalowaniem reki Cie przyjma.

    pozdrawiam
    Pozor

  • 32. Data: 2008-04-16 08:33:02
    Od: "Piotr S." <n...@g...pl>

    Jackare pisze:

    > Na poczatek 15 tys brutto.
    > Po trzech miesiącach 19-20 tys brutto
    > piszę to zupełnie poważnie

    Zgadzam sie. Przy takich wymaganiach za mniej niz 15k brutto nie powinno
    podejmowac sie pracy w Warszawie.

  • 33. Data: 2008-04-21 22:30:36
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jackare pisze:

    > żadna przesada- doświadczenie + obowiązki + zarządzanie. Za mniejszą
    > płacę będzie to frajerstwo.

    jesli zna francuski techniczny to nie powinien krzyknac na poczatek
    mniej niz 12kpln na 12miesiecy pozniej conajmniej tyle co piszesz
    15kpln-20kpln. ew. 12kpln i gw. podwyzki o 10-15% co 12miesiecy plus
    premie;)

    pozdrwiam
    SlawcioD