PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czas pracy a nadgodziny

  • 1. Data: 2008-04-09 16:47:43
    Temat: Czas pracy a nadgodziny
    Od: "lobs" <l...@h...sk>

    Witam

    Mam dylemat:
    jeśli w tygodniu przepracowałem 33h (pon-piat)
    a następnie w niedziele 8h, to te 7h przechodzi mi do niedoboru
    godzin z tygodnia, to jasne i tak przechodzi
    ale czy ta nadgodzina zrobiona w niedziele będzie
    z dodatkiem 100% (tak jak w święta) czy 50% tak jak w tygodniu?

  • 2. Data: 2008-04-09 20:46:32
    Temat: Re: Czas pracy a nadgodziny
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ftis1q$d47$1@atlantis.news.neostrada.pl, *lobs* wrote:

> [...]
    > ale czy ta nadgodzina zrobiona w niedziele będzie
    > z dodatkiem 100% (tak jak w święta) czy 50% tak jak w tygodniu?

    To zalezy.
    A jak miales zaplanowaną praca w ta niedziele? Tzn wczesniej przelozony cie
    poinformowal ze pracujesz w tyg 33h i w niedziele reszta?
    Jesli tak to niedziela byla twoim normalnym dniem pracy i wtedy 1h nadg 50%.
    No chyba ze ta nadgodzina byla juz w nocy. Wtedy 100%.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."