PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile krzyczec za taka prace?

  • 21. Data: 2008-04-10 14:41:27
    Temat: Re: Ile krzyczec za taka prace?
    Od: Olek <o...@w...pl>

    Krzysztof Kordulasinski wrote:

    > Jak "podobne" stanowisko? Wiesz, nie chce wywolywac niepotrzebnej
    > dyskusji, ale Twoj znajomy musialby byc uposledzony psychicznie,
    > pracujac za 1200zl netto miesiecznie, a majac 5-letnie doswiadczenie w
    > zarzadzaniu dzialem IT.
    Nie wiem czy jest uposledzony, ale jak go spotkam to sie zapytam, kto wie.
    Pracowalem kiedys jako informatyk. Moim kierownikiem byl facet z ponad
    20letnim doswiadczeniem jako kierownik dzialu IT w firmie gdzie bylo
    zatrudnionych 1000-2000 osob, w dziale IT 7 osob. Zarabial (pewnie teraz
    zarabia podobnie) 2000zl netto.

  • 22. Data: 2008-04-10 14:44:38
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    Olek wrote:

> [...]
    > 20letnim doswiadczeniem jako kierownik dzialu IT w firmie gdzie bylo
    > zatrudnionych 1000-2000 osob, w dziale IT 7 osob. Zarabial (pewnie teraz

    Ok, nie chcialem obrazic Twojego kolegi, ale teraz sie tyle nie zarabia
    na takich stanowiskach. Wybacz, ale to sie po prostu nie zdarza (a
    raczej nie ma prawa ^^). Zreszta mowisz zdaje sie o ludziach, ktorzy
    piastuja "zardzewiale" stanowiska. Autor temat pyta jednak o to, ile
    powinien wziac, zatrudniajac sie w dzisiejszych czasach na takim
    stanowisku. Nie chcialbym deprecjonowac Twojej wypowiedzi, ale mysle, ze
    na takim stanowisku pensja netto powinna wynosic conajmniej 5000zl netto
    (i naprawde sciesnilem sie troche)

    pozdrawiam
    Pozor

  • 23. Data: 2008-04-10 17:29:12
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-04-10 16:44 [Krzysztof Kordulasinski] napisał(a):

> [...]
    > stanowisku. Nie chcialbym deprecjonowac Twojej wypowiedzi, ale mysle, ze
    > na takim stanowisku pensja netto powinna wynosic conajmniej 5000zl netto

    Może i powinna ale nie wynosi. Właśnie dlatego, że zawsze prawie
    znajdzie się ktoś kto zgodzi się za mniej. Takie stanowisko nie wymaga
    super specjalisty, który nie ma lokalnie żadnej konkurencji i trzeba mu
    zapłacić tyle ile zażąda. W 90% przypadków przyjmą najtańszego, który
    nie sprawi wrażenia, że kompletnie nie wie o czym mowa.
    Niestety.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 24. Data: 2008-04-10 20:35:04
    Od: MAG <m...@w...poczta.onet.pl>

    > Nie filozuję. Skoro zadajesz takie pytania to znaczy, że jesteś
    > poślednim pracownikiem, który chce się załapać na stanowisko dzięki
    > niższej cenie a nie wyższym kwalifikacjom. Gdyby było inaczej to byś
    > wiedział ile kosztują Twoje usługi.

    Nawet jeśli jest kiepski to co? To nie ma związku z zadanym pytaniem.
    Oceni to ewentualny pracodawca. Bardzo wysokie kwalifikacje nie zawsze
    są priorytetem. Czasem chodzi o oszczędności, a czasem o to, żeby
    człowiek uczył się na miejscu, nie fiksował na tym, co już zna.

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 25. Data: 2008-04-10 20:40:16
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > jasio napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Pińset ;P

    Nieuzasadniony skrot myslowy. Powinno byc:

    milion piecset sto dziewiecset

    sz.

  • 26. Data: 2008-04-13 20:32:21
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    > Ile byscie powiedzieli brutto za taka prace?

    Na poczatek 15 tys brutto.
    Po trzech miesiącach 19-20 tys brutto
    piszę to zupełnie poważnie

  • 27. Data: 2008-04-13 21:16:55
    Od: jasio <s...@n...com>

    Jackare pisze:

    > Na poczatek 15 tys brutto.
    > Po trzech miesiącach 19-20 tys brutto
    > piszę to zupełnie poważnie

    he he
    bez prszesady

  • 28. Data: 2008-04-13 21:21:39
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    > he he
    > bez prszesady
    żadna przesada- doświadczenie + obowiązki + zarządzanie. Za mniejszą płacę
    będzie to frajerstwo.
    --
    Jackare

  • 29. Data: 2008-04-15 11:57:46
    Od: b...@b...pl

    Jackare wrote:

    > Na poczatek 15 tys brutto.
    > Po trzech miesiącach 19-20 tys brutto
    > piszę to zupełnie poważnie

    Jackare, nie doczytałeś i dałeś za mało.
    /*
    ---> Wsparcie *pierwszego* poziomu dla użytkowników lokalnych
    */

    Piszę to również zupełnie poważnie.

  • 30. Data: 2008-04-15 21:20:52
    Od: <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > stanowisku. Nie chcialbym deprecjonowac Twojej wypowiedzi, ale mysle, ze
    > na takim stanowisku pensja netto powinna wynosic conajmniej 5000zl netto

    nie jestem co prawda kierownikiem ale informatykiem w malej firmie, zakres ob.
    wszelka obsługa informatyczna, od wymiany tuszu, załatwiania różnych kwesti
    technicznych, poprzez robienie prezentacji, reklam, do tworzenia stron
    internetowych + flash, pensja 1800brutto, nie wiem ale wydaje mi się to
    śmieszne, podwyżki brak od 2 lat