PracaGrupypl.praca.dyskusje › IMG Wrocław - programista

  • 1. Data: 2004-11-26 14:47:03
    Temat: IMG Wrocław - programista
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    Znalazłem ofertę pracy w firmie IMG na stanowisku programisty.
    http://www.img.pl/upload/Programista_www_img_X.doc
    Zastanawia mnie jednak, na czym dokładnie miałaby polegać praca programisty
    w tej firmi. Firma ta, jak zdążyłem się zorientować z informacji jakie
    zamieszczają o sobie, zajmuje się głównie wdrożeniami systemów ERP (SAP) i
    doradztwem w tym względzie (konsultingiem). W ofercie nie ma napisanych
    konkretnych wymagań co do znajomości narzędzi czy języków, więc ?

    --
    j...@p...onet.WYTNIJTO.pl

  • 2. Data: 2004-11-26 14:52:41
    Temat: Re: IMG Wrocław - programista
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

> [...]
    > w tej firmi. Firma ta, jak zdążyłem się zorientować z informacji jakie
    > zamieszczają o sobie, zajmuje się głównie wdrożeniami systemów ERP (SAP) i
    Na moje oko, pewnie chodzi programowanie w językach wewnętrznych systemów
    klasy ERP.

  • 3. Data: 2004-11-27 22:37:18
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    > Na moje oko, pewnie chodzi programowanie w językach wewnętrznych systemów
    > klasy ERP.

    - ABAP
    - 4GL

    pozdr