PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na ile wycenic woja prace?

  • 1. Data: 2004-11-26 14:32:32
    Temat: Na ile wycenic woja prace?
    Od: "Gitner" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    W nawiazaniu do oferty pracy dla informatyka zlozylem swoje CV w firmie X.
    Bylem na rozmowie na ktorej dodatkowo byl prowadzony test umiejetnosci.
    Przeszedlem go bez problemow. Drugim testem bylo zrobienie 2 graficznych
    reklam (format 25x18cm) do gazety na podstawie projektu i materialow firmy
    X. Zrobilem go i projekt zostal zaakceptowany i poszedl do druku. Firma X
    prosila mnie rowniez o wykonanie logo a takze bannera reklamowego (do druku -
    format (3x1m), oba wg projektu X i zapowiedziala iz to bedzie porzadnym
    wejsciem w szeregi pracownikow. Jednoczesnie prosza mnie o wycene za
    dokonane prace z ostatnimi wlacznie. Na ile powinienem wycenic swoja prace
    biorac pod uwage iz moge byc zatrudniony w firmie X? Robie to poraz pierwszy
    i nie wiem ile wziac za te projekty? Moglbym nic nie brac wiedzac ze bede
    zatrudniony ale obawiam sie iz moze to byc wykorzystanie mnie kosztem niby
    poszukiwan pracownika. Z gory dzieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Gitner

  • 2. Data: 2004-11-26 15:37:55
    Temat: Re: Na ile wycenic woja prace?
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    Gitner wrote:

    > Moglbym nic nie brac wiedzac ze bede
    > zatrudniony ale obawiam sie iz moze to byc wykorzystanie mnie kosztem niby
    > poszukiwan pracownika. Z gory dzieki za odpowiedz.

    W takim razie może należy jako zapłatę ustalić podpisanie umowy o pracę? :)

    --
    ra.y

  • 3. Data: 2004-11-26 15:47:23
    Od: "Gitner" <g...@W...gazeta.pl>

    > W takim razie może należy jako zapłatę ustalić podpisanie umowy o pracę? :)

    No niby tak ale tej umowy nie jestem pewny i oswiadcozno mi ze jesli nie
    bede zatrudniony to otrzymam wynagrodzenie za te prace. Tylko ile zarzadac?

    Gitner

  • 4. Data: 2004-11-26 16:30:30
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Gitner" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    :)

    > No niby tak ale tej umowy nie jestem pewny i oswiadcozno mi ze jesli nie
    > bede zatrudniony to otrzymam wynagrodzenie za te prace. Tylko ile
    zarzadac?

    Za zrobienie prostej strony www z grafiką chcieli odemnie 560 zł + VAT

    Za zrobienie banera dynamicznego chcieli odemnie 150zł + VAT

    Firma która opiekuje się u nas komputerami bierze 110zł+VAT za 1 godzinę
    pracy (zawiera dojazd).

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 5. Data: 2004-11-26 16:46:16
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 26 Nov 2004 15:47:23 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Gitner
    napisał(a):

    > No niby tak ale tej umowy nie jestem pewny i oswiadcozno mi ze jesli nie
    > bede zatrudniony to otrzymam wynagrodzenie za te prace. Tylko ile zarzadac?

    Mowic moga wiele, ale patrzac przez pryzmat polskiej rzeczywistosci to
    troceh wyglada jakby zamierzali Cie wyzyskac. Robisz projekty, jeden,
    drugi, umowy nie ma. Tak sie nie robi.
    Jak ktos chce wiedziec co umiesz, to sie o portfolio prosi a nie kaze robic
    projekty i potem jeszcze do druku, "a tymczasem jeszcze to by pan
    zrobil..."

    Zle to wyglada.

    A jak beda chcieli zatrudnic, to powiedz ile chcesz. Mozesz zreszta
    pracowac za najnizsza krajowa, ale jak czytam co mowisz to powiedzmy 2000zl
    bylyby chyba odpowiednie.

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl