PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na ile wycenic swoja prace?

  • 1. Data: 2004-11-26 14:32:34
    Temat: Na ile wycenic swoja prace?
    Od: "Gitner" <g...@g...pl>

    Witam
    W nawiazaniu do oferty pracy dla informatyka zlozylem swoje CV w firmie X.
    Bylem na rozmowie na ktorej dodatkowo byl prowadzony test umiejetnosci.
    Przeszedlem go bez problemow. Drugim testem bylo zrobienie 2 graficznych
    reklam (format 25x18cm) do gazety na podstawie projektu i materialow firmy
    X. Zrobilem go i projekt zostal zaakceptowany i poszedl do druku. Firma X
    prosila mnie rowniez o wykonanie logo a takze bannera reklamowego (do druku -
    format (3x1m), oba wg projektu X i zapowiedziala iz to bedzie porzadnym
    wejsciem w szeregi pracownikow. Jednoczesnie prosza mnie o wycene za
    dokonane prace z ostatnimi wlacznie. Na ile powinienem wycenic swoja prace
    biorac pod uwage iz moge byc zatrudniony w firmie X? Robie to poraz pierwszy
    i nie wiem ile wziac za te projekty? Moglbym nic nie brac wiedzac ze bede
    zatrudniony ale obawiam sie iz moze to byc wykorzystanie mnie kosztem niby
    poszukiwan pracownika. Z gory dzieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Gitner

  • 2. Data: 2004-11-26 18:19:42
    Temat: Re: Na ile wycenic swoja prace?
    Od: "Studencik" <s...@n...cyberlan.pl>

> [...]
    > zatrudniony ale obawiam sie iz moze to byc wykorzystanie mnie kosztem niby
    > poszukiwan pracownika. Z gory dzieki za odpowiedz.

    Zapytaj na jakies grupie grafikow ile by za to wzieli.
    Tu raczej nie znajdziesz odpowiedzi.

    Pozdrowka!

  • 3. Data: 2004-11-27 19:21:01
    Od: "jaca" <j...@g...net.pl>

    Użytkownik "Gitner" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrudniony ale obawiam sie iz moze to byc wykorzystanie mnie kosztem niby
    > poszukiwan pracownika. Z gory dzieki za odpowiedz.

    masz licencje na programy na ktorych to zrobiles?

    no to masz odpowiedz.. :)

    jaca