PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na rozluznienie

  • 1. Data: 2004-11-26 13:29:17
    Temat: Na rozluznienie
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    Autentyczne (podobno) fragmenty ofert pracy:

    "Do kopania rowów z doświadczeniem"
    "Kucharza - tytana pracy"
    "MAŁO INTELIGENTNYCH ZATRUDNIE"
    "Zatrudnie samochody do przewozu zrzyn i trocin. Praca całoroczna"
    "Sprzątaczke z doświadczeniem i wyższym wykształceniem"
    "Sprzątaczko-sekretarke zatrudnimy"
    "Kosmetyczke wnetrz"
    "Kucharke ze znajomością jezyka hiszpanskiego"
    "Sekretarke na gwałt" (!!!!!!!)
    "Studenta V roku studiów, uregulowany stosunek do służby wojskowej, do
    hurtowni. praca trudna i źle płatna"
    "Samotnego do kurnika. Od zaraz."
    "Myślącego mechanika samochodowego"
    "Do hotelu w dziurze nad morzem na pokojówki osoby z wykształceniem średnim
    i znajomością języków obcych"
    "Panią na 1/2 etatu do rożna"
    "Do apteki - dwóch meżczyzn, najlepiej małżenstwo"
    "Zatrudnie rodzine do pracy w oborze. Wymagane doświadczenie."
    "Uczciwego prawnika oraz zdrowego psychicznie informatyka zatrudni biuro
    adwokackie"
    "Bezpruderyjną panią do kserowania nocami"
    "Z ciemna karnacja do sprzedaży kebabu"

    PS. A ja od pierwszego zaczynam wreszczie pracowac!

  • 2. Data: 2004-11-26 16:42:51
    Temat: Re: Na rozluznienie
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 26 Nov 2004 13:29:17 GMT, na pl.praca.dyskusje, Jarek aka Dzarko
    napisał(a):

    > "Studenta V roku studiów, uregulowany stosunek do służby wojskowej, do
    > hurtowni. praca trudna i źle płatna"

    ehehe... nigdy wiecej nutelli jak grupy czytam. zle sie sciera z monitora
    ;D

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl