PracaGrupypl.praca.dyskusje › za ile ??

  • 1. Data: 2004-11-26 12:29:31
    Temat: za ile ??
    Od: "Bzzbrr" <b...@p...fm>

    Witam grupowiczów,
    Mam takowe pytanko. Dostałem dzisiaj odpowiedź w sprawie pracy o którą sie
    ubiegam i mam problem.
    Niebawem bede miał rozmowę, a ja nie wiem ile w razie czego im powiedzieć.
    Stanowisko pracy to pracownik administracyjny, na uczelni państwowej.
    Doradźcie mi,
    bo nie chcę się zbłaźnić, a z drugiej strony powiedzieć za mało.

    b.

  • 2. Data: 2004-11-26 13:17:16
    Temat: Re: za ile ??
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > Doradźcie mi,
    > bo nie chcę się zbłaźnić, a z drugiej strony powiedzieć za mało.

    Jedna znajoma pracowala w sekretariacie katedry na SGGW. Zarabiala jakies
    800 netto w 2003 roku. 1000 netto mozesz poprosic, ale IMHO nie wiecej.

  • 3. Data: 2004-11-26 13:44:29
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Bzzbrr zapodał(a):

    > Witam grupowiczów,
    > Mam takowe pytanko. Dostałem dzisiaj odpowiedĽ w sprawie pracy o któr?
    > sie ubiegam i mam problem.
    > Niebawem bede miał rozmowę, a ja nie wiem ile w razie czego im powiedzieć.
    > Stanowisko pracy to pracownik administracyjny, na uczelni państwowej. DoradĽcie mi,
    > bo nie chcę się zbłaĽnić, a z drugiej strony powiedzieć za mało.

    Koleżanka w tym roku skończyła studia, dostała pracę w dziekanacie - 1000zł

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 4. Data: 2004-11-26 13:50:38
    Od: "Bzzbrr" <b...@p...fm>

    Dziękuje za informacje, nie ma to jak pomoc grupowiczów :)

    b.

  • 5. Data: 2004-11-26 14:59:37
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Jedna znajoma pracowala w sekretariacie katedry na SGGW. Zarabiala jakies
    > 800 netto w 2003 roku. 1000 netto mozesz poprosic, ale IMHO nie wiecej.

    To na takich uczelnach sie zarabia takie urągające normalności pieniądze?
    Przecież to uwłacza ludzkiej godności...

    Ale kicha....

    Czyli XXI wiek w Warszawie.... very najs.

  • 6. Data: 2004-11-26 18:01:50
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > To na takich uczelnach sie zarabia takie urągające normalności pieniądze?
    > Przecież to uwłacza ludzkiej godności...

    Zaraz Ci ktos napisze, ze takie ceny dyktuje rynek pracy i najwidoczniej
    umiejetnosci takie czlowieka sa nic niewarte. Jednym ciagiem tez Ci napisze,
    ze jak kupujesz chleb to wybierasz najtanszy. Bo miedzy cena chleba i cena
    pracy (ludzkiego zycia) nie ma zadnej roznicy.

  • 7. Data: 2004-11-27 13:15:55
    Od: CATTY <c...@i...pl>

    Jarek aka Dzarko napisał(a):
    > ze jak kupujesz chleb to wybierasz najtanszy. Bo miedzy cena chleba i cena
    > pracy (ludzkiego zycia) nie ma zadnej roznicy.

    EBEZEDURA!! ;)
    Ja kupuje dobry chleb, nie najtańszy

    POzdr
    CAT