PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE ZARABIA MANAGER W POLSCE?

  • 21. Data: 2007-02-01 15:28:28
    Temat: Re: ILE ZARABIA MANAGER W POLSCE?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomek napisał(a):

    [...]

    > czyli ścian już nie może wycierać?

    Och... Każdy profesjonalny sprzątacz wie, że to są powierzchnie
    ponadpodłogowe i mopem się ich nie dotyka... ;P

    j.

  • 22. Data: 2007-02-01 17:36:37
    Od: Alien <l...@g...pl>

    Tomek napisał(a):

    > czyli ścian już nie może wycierać?

    konserwator powierzchni POZIOMYCH i PIONOWYCH i wtedy sciany juz moze :)
    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 23. Data: 2007-02-01 17:37:58
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 1 Feb 2007 07:18:25 +0100, "Dawid"
    <d...@p...fm> zakodował:

    >Wpisujecie swoje "doznania" w tym temacie :)

    Co to jest "manager"?
    Co to jest ""doznanie" w tym temacie"?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 24. Data: 2007-02-01 18:14:21
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 01-02-2007 o 18:36:37 Alien <l...@g...pl> napisał(a):

    > konserwator powierzchni POZIOMYCH i PIONOWYCH i wtedy sciany juz moze :)

    A na poddaszach?

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 25. Data: 2007-02-01 19:08:09
    Od: "Adam" <...@...pl>

    > Pięknego dnia Thu, 1 Feb 2007 07:18:25 +0100, "Dawid"
    > <d...@p...fm> zakodował:

    > Co to jest "manager"?
    > Co to jest ""doznanie" w tym temacie"?
    > --

    Kto to jest Dawid i co on tu robi?

    Adam

  • 26. Data: 2007-02-01 19:09:02
    Od: "Bzyko" <m...@o...pl>

    zapomnieliscie jeszcze o czerowona czy czarna ? ;)

    ach te tendecyjne zarty ;)

  • 27. Data: 2007-02-01 19:50:36
    Od: "Mike" <a...@o...pl>

    Ale się ze śmiechu polałem...to chyba najlepszy wątek który do tej pory
    widziałem.
    Dzięki kochani było super......:)LOL, ROTFL itd.
    .
    .
    .
    Dobre, na prawdę !

    Pozdrawiam.

  • 28. Data: 2007-02-01 19:51:12
    Od: Alien <l...@g...pl>

    Tomek P. napisał(a):

    > A na poddaszach?

    Ukośnych ? :)

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 29. Data: 2007-02-01 20:08:49
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Dawid <d...@p...fm> napisał(a):

    > Wpisujecie swoje "doznania" w tym temacie :)

    To zależy w czyją d... wlezie.

  • 30. Data: 2007-02-02 06:56:15
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    leszek napisał(a):