PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja mam kurwa zrobic? › Re: I co ja mam kurwa zrobic?
  • Data: 2003-04-22 21:42:36
    Temat: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    > Wszystko byloby ok gdyby nie jeden czlowiek. ANI RAZU nie bylem dla
    > niego nieuprzejmy, ANI RAZU nie "zalazlem mu za skore" - nic zlego nie
    > robilem, absolutnie nic a tu....
    >
    > Dzisiaj siedze sobie spokojnie nagle odzywa sie do mnie ten czlowiek:
    > "Gdzie jest moj marker?"
    > Ja mowie:
    > "Nie wiem, nie zabralem ci markera"
    > A on na to:
    > "Dawaj mi kurwa moj marker - zawsze mi cos podpierdalasz"

    (...)

    (wzialem 1
    > dlugopis z kilku, ktore mial na biurku bo nie mialem zadnego, markera od
    > dwoch dni nie widzialem).

    Z pewnością osobnik, który opowiadał Ci o swojej matce (odmieniając
    "kurwa" przez przypadki) ma ze sobą prolemy.

    W mojej ocenie zdanie, które napisałeś, a które wydzieliłem z tekstu
    jest kluczem do tego, co się stało.

    Przychodzisz do pracy, w której używa się długopisu/pióra i go nie masz.
    Nie dość, że go nie masz, to jeszcze zabierasz koledze z jego biurka.

    Jako pracownik masz roszczeniowe podejście do roboty, bo nawet nie
    zainwestowałeś w długopis (drogo było kurwa, czy jak?) - ja bym cię z
    roboty wypierdolił za sam fakt.

    Druga sprawa: biorąc cudzą rzecz (lub używaną przez kogoś) - wchodzisz
    na jego teren, przekraczasz odległośc uznaną za właściwą dla kontaktu
    pomiędzy przyjaciółmi, osobami bliskimi - stąd reakcja burzliwa - czy
    jak kolega z pracy kupi loda, to mówisz: daj polizać?!
    Mnie też wkurwia, jak ktoś bierze pióro czy długopis, szczególnie taki,
    którym lubię pisać i traktuje jak własny - i nie sądzę, że jestem
    odosobniony.

    Pzdr: Dogbert