PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja mam kurwa zrobic? › Re: I co ja mam kurwa zrobic?
  • Data: 2003-04-22 23:02:42
    Temat: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Neo[EZN] napisał:

    > Czlowieku! Czy za wziecie dlugopisu, ktory lezal przy jego biurku mozna
    > kogos tak wyzywac?

    Można się wkurzyć, szczególnie jak osoba nie jest "swoja" i denerwuje
    innych (to już tylko opcja). Zauważ, że w Twoim poście nie ma słowa o
    próbie dowiedzenia się od innych kolegów co jest grane, ewentualnie
    próba rozmowy pt. "czy coś ze mna nie tak?". Jak dla mnie sugeruje to
    wyobcowanie, które nawet bez przyjmowania roli, robi wrażenie
    "zadzierania nosa"/obcości. Dodatkowo możliwe, że grasz rolę np.
    kawalarza, świetnego fachowca, wyuczonej nieudolności - to u "swoich"
    jest wybaczalne, u obcych drażni.
    Polecam dzisiejszą (wtorkową) Gazetę Wyborczą w dodatku Praca.

    A że gościu ma problem z materializacją swoich uczuć i musi się
    podkręcić na maksa, żeby mieć odwagę wydać z siebie głos, to inna
    sprawa.

    > O tak, dlugopis rzecz swieta - powinnismy pojedynek stoczyc jak w
    > sredniowieczu.

    A chociaż przeprosiłeś gościa za ten długopis, czy walnąłeś gadkę: "bo
    nie dostałem"?

    Flyer