PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja mam kurwa zrobic? › Re: I co ja mam kurwa zrobic?
  • Data: 2003-04-22 22:14:34
    Temat: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzik zwany No Name, w wiadomosci
    news:b84d0p$qhq$1@atlantis.news.tpi.pl napisal:
    [...]
    > Jako pracownik masz roszczeniowe podejście do roboty, bo nawet nie
    > zainwestowałeś w długopis (drogo było kurwa, czy jak?) - ja bym cię z
    > roboty wypierdolił za sam fakt.

    Czlowieku! Czy za wziecie dlugopisu, ktory lezal przy jego biurku mozna
    kogos tak wyzywac?
    Najlepiej to moze mu jeszcze w ryja dac, za przeproszeniem, co chcial
    zapewne uczynic ten wulgarny osobnik.

    > Druga sprawa: biorąc cudzą rzecz (lub używaną przez kogoś) - wchodzisz
    > na jego teren, przekraczasz odległośc uznaną za właściwą dla kontaktu
    > pomiędzy przyjaciółmi, osobami bliskimi - stąd reakcja burzliwa - czy
    > jak kolega z pracy kupi loda, to mówisz: daj polizać?!

    O tak, dlugopis rzecz swieta - powinnismy pojedynek stoczyc jak w
    sredniowieczu.
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.