PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja mam kurwa zrobic? › Re: I co ja mam kurwa zrobic?
  • Data: 2003-04-22 22:23:53
    Temat: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzik zwany Nina M. Miller, w wiadomosci
    news:m2d6jekxdj.fsf@pierdol.ninka.net napisal:
    [...]
    > isc do kierownika (przelozonego tegoz goscia) i spokojnie opisac mu
    > sytuacje (bardzo wazne zebys byl obiektywny i sie przy tym nie uniosl
    > ani nie zdenerwowal) a nastepnie poprosic o to, zeby porozmawial z tym
    > czlowiekiem i wytlumacyzl mu, ze jest to niewlasciwe wychowanie w
    > pracy, a ty sobie nie zyczysz byc obiektem cudzych atakow zlosci jak i
    > przeklenstw.

    Z wszystkich rozwiazan - to uwazam za najbardziej racjonalne.

    [...]
    > oczywiscie, istnieje tez mozliwosc, ze kierownik dojdzie do wniosku,
    > ze bardziej mu zalezy na tamtym pracowniku niz na tobie. ale w takiej
    > sytuacji to tak czy siak twoja przyszlosc w tejze firmie z takim
    > kierownikkiem marna, wiec lepiej odejsc stamtad juz na poczatku, zanim
    > sobie zszarpiesz nerwy i stracisz szacunek do samego siebie.

    To prawda... lepiej czasem pracowac za mniejsze pieniadze ale za to w
    lepszej atmosferze niz meczyc sie po 8 godzin dziennie w towarzystwie
    takiej osoby...

    > PS: za takie zachowannie w normalnej firmie gosc zostalby przez
    > przelozonego zmuszony do pojscia i przeproszenia ciebie i mialby
    > powazna kreche w swoich papierach, rzutujaca na pozniejsza ocene jego
    > pracy; jak bedzie u ciebie - nie wiem.

    Tak sie zastanawiam - nawet gdybym "ukradl" mu tego markera to czy nie
    powinno sie grzecznie spytac czy nie mam tego markera u siebie? Tym
    bardziej, ze zdarzylo sie to pierwszy raz... Zdecydowanie chetniej bym
    tego markera poszukal nawet wtedy, gdybym mial pewnosc, ze go nie
    wzialem niz wtedy gdy ktos mi mowi, ze znowu mu cos podp...lem....
    Zreszta - to nie o marker tu chodzilo tylko o pokazanie kto tam jest
    "Panem". Zaczelo sie juz pierwszego dnia po moim pytaniu "gdzie znalezc
    saldo odbiorcy?" i odpowiedzi "nie mam k.... czasu".

    Zobaczymy co kierownik powie.
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.