PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja mam kurwa zrobic? › Re: I co ja mam kurwa zrobic?
  • Data: 2003-04-22 22:44:54
    Temat: Re: I co ja mam kurwa zrobic?
    Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzik zwany GreG, w wiadomosci news:b84fe1$mqs$1@absinth.dialog.net.pl
    napisal:
    > Kierownik IMHO to ostatecznosc. Najpierw - jak to nazwano wczesniej -
    > proba sil. Inteligentnie ale kulturalnie ripostowac. Zagryzc zeby
    > i siedziec tuz tuz. Nawet moze i blizej. Pokazac gosciowi i jego
    > kumplom, ze nie oddasz terytorium, a tym bardziej - ze nie pojdziesz
    > z miejsca do "niani" na skarge. Jednoczesnie - to najwazniejsze -
    > zblizac sie do ludzi i okazywac im, ze nie masz zlych zamiarow, a
    > tylko sie bronisz.

    Dzis (wczoraj) staralem sie tak robic - ani jednek "k..wy" nie uzylem w
    kazdej swojej riposcie - niestety kazda moja wypowiedz, nawet typu
    "dlaczego tak sie z tego powodu denerwujesz?" powodowala jeszcze
    mocniejsza reakcje u "przeciwnika", niz poprzednia....

    Jestem ciekaw co inni w pokoju o tej rozmowie sadza... Bylbym zalamany
    jezeli uznaliby racje tego czlowieka i slusznosc jego zdenerwowania...
    --
    Neo[EZN] - http://wroclaw.dolny.slask.pl
    "Cytowanie wszelkich moich wypowiedzi jest prawnie zabronione.