PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gwarantowane 1400*

  • 141. Data: 2006-07-27 08:41:35
    Temat: Re: Gwarantowane 1400*
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Jakubo wrote:
> [...]

    Byl to exclisive, mial czyste toalety :P Teraz trzeba cos kupic, by z
    nich korzystac.... Nie lubie marnowac jedzenia (no nawet "jedzenia").
    Moim zdaniem powinni to M obrocic :P

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 142. Data: 2006-07-27 08:43:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Bańcer wrote:
    > Laris napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Absolwentem to ja będę dopiero za rok.

    > Czyli jest ~3 razy droższy. A to jest towar dużo częściej kupowany
    > niż ubranie, czy RTV.

    Tylko tyle, ze na tym samym stanowisku co w PL jest w stanie zarobic
    8-10 razy tyle co w PL, czyli jest nawet niezla gorka...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 143. Data: 2006-07-27 08:44:35
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Laris napisał(a):

    [...]

    > Tak mieszkanie z nieba Ci spadnie. Nie te czasy.......
    > Albo sie wpieprzysz w raty, albo w wynajem.

    > Ja rozumiem, ze Ty masz troche inna sytuacje, moze mieszkanie dostales,
    > zalatwiles, rodzice Ci kupili. Tyle, ze takich osob jest zdecydowana
    > mniejszosc.

    No pewnie. Bo zdecydowana większość polaków to wynajmuje mieszkania w Wawie
    lub jest w trakcie spłacania takowego. I masz oczywiście na to dowód
    w postaci przeprowadzonych badań. :)

    > Po drugie jezeli tam wydam nawet 500 funtow na mieszkanie, to zostanie
    > mi 300. Zalozmy, ze tutaj po oplaceniu mieszkania tez gosciowi zostaje
    > okolo 300 ale zl. Teraz policz sobie co mozesz kupic w Polsce za te 300
    > zl, a co w Angli.

    Poziom życia, a przede wszystkim żywienia będzie w tym momencie podobny.
    Żeby cokolwiek zaoszczędzić, to i tu, i tu będzie trzeba się głodzić
    i biedzić. I właśnie o tym piszę.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 144. Data: 2006-07-27 08:44:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Ale nie wszyscy.

    > To jest manipulacja. Teza początkowa była 'przeżyć za 1400'. Da się. Nie
    > jest powiedziane, że *każdy* będzie miał takie warunki, ale da się.

    Bezdomni przezywaja za duzo mniej, tez sie da.... Tylko co z tego?

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 145. Data: 2006-07-27 08:45:42
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Tylko tyle, ze na tym samym stanowisku co w PL jest w stanie zarobic
    > 8-10 razy tyle co w PL, czyli jest nawet niezla gorka...

    Zależy. Specjaliści i tu i tam zarabiają podobne stawki.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 146. Data: 2006-07-27 08:46:21
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Laris napisał(a):

    > I taka jest wlasnie roznica miedzy Polska, a UK. Tutaj zarabiajac
    > minimalna bedziesz zyl z rodzicami, tam bedziesz mogl zaczac zycie na
    > wlasny rachunek.

    ... wraz z 5-cioma współokatorami. :>

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 147. Data: 2006-07-27 08:48:15
    Od: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>

    Użytkownik Wojciech Bańcer <p...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@e...elsat.net.pl..
    .

    > Poziom życia, a przede wszystkim żywienia będzie w tym momencie
    podobny.
    > Żeby cokolwiek zaoszczędzić, to i tu, i tu będzie trzeba się głodzić
    > i biedzić. I właśnie o tym piszę.

    Nie bedzie. Tam nie kosztuja pomidory po 3 funty za kilo. Spodnie po 200
    funtow, banany po 4 funty, a chleb po 2,5 funta. Schab nie kosztuje 25
    funtow.

    Dziwne, ze nie przekonuja Cie te argumenty i ceny. Z sufitu nie sa
    wziete.

    Laris

  • 148. Data: 2006-07-27 08:49:06
    Od: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>

    Użytkownik Wojciech Bańcer <p...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@e...elsat.net.pl..
    .

    > Zależy. Specjaliści i tu i tam zarabiają podobne stawki.

    Jakis przyklad? Moze masz na mysli lekarzy? Albo informatykow? :)

    Laris

  • 149. Data: 2006-07-27 08:49:42
    Od: "Laris" <m...@o...pl_usun_to>

    Użytkownik Wojciech Bańcer <p...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@e...elsat.net.pl..
    .

    > ... wraz z 5-cioma współokatorami. :>

    Wydaje Ci sie. Ceny podalem, nie bede sie powtarzal.

    Laris

  • 150. Data: 2006-07-27 08:50:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Ale tam *musisz* wynajmować, a tu jedynie *możesz*. Nadmiernie upraszczasz
    > sobie porównanie.

    Ja nie wyobrazam sobie mieszkania u rodzicow... Zreszta to jako nauka
    koscielna powinno byc zakazane (hehehe panowie i panie PiSowcy i LPRowcy
    do dziela wiec), wiekszosc rozwodow (ok 70-80%) w znanych mi rodzinach
    byla przez tzw mamusie... Mieszkanie zbyt blisko rodzicow nie sprzyja
    jak widac niczemu...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl