PracaGrupypl.praca.dyskusje › Grupowiecze proszę doradźcie !!! Nie wiem co wybrać ?

  • 11. Data: 2003-01-14 12:17:42
    Temat: Re: Grupowiecze proszę doradźcie !!! Nie wiem co wybrać ?
    Od: "figoor" <f...@o...pl>

    stypendium w Niemczech!

    Figoor

  • 12. Data: 2003-01-14 12:19:25
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kaizen"

    > IMO lepszą inwestycją będzie wyjazd na stypendium. Ludzi z pewnym
    > doświadczeniem jest na pęczki i nie będzie to duży atut.
    > 1. Nawiążesz kontakty (które w przyszłości mogą się przydać na różne
    > sposoby - przy szukaniu pracy w Niemczech, jako atutu w pracy w firmie
    > kooperującej z niemcami itd.).
    > 2. Podszlifujesz język
    > 3. Zdobędziesz doświadczenie w pracy w międzynarodowej grupie
    > 4. Nauczysz się tego, co będą uczyć

    moja córa była w ramach Sokratesa w Anglii - jedź i się nie zastanawiaj,
    popracowac zdążysz i to na lepszych warunkach
    *** blad ***

  • 13. Data: 2003-01-14 12:46:10
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    hej!
    co do tej pracy, olej prezesa - co za glupek bedzie Ci gadal ze ma
    kandytatow na to stanowisko co za darmo bede robic? w co Ty wierzysz -
    przyjda do roboty na gora miesiac by sobie zrobic ZUS a potem na dwa
    miesiace zwolnienia, nie wierz w cuda, nikt za darmo nie pracuje, a prezes
    klamie. Pewnie okaze sie ze tan jego dzial marketingu to trudna sprzedaz
    bezposrednia. Panie smiejace sie podczas rozmowy rekrtacyjnej? Super! Fajny
    klimat, na kolejnej rozmowie u nich sie dowiesz ze to praca na umowe
    zlecenie i to za 500 zeta - nie zdziw sie! Wiec podsumowujac: prezes klamie
    o tych darmowych, to zle swiadczy, albo glupi jest i naiwny, tez zle. Ilu
    było kandydatów? 150? Super, na kazde ogłoszenie tyle przychodzi, a 80%
    trzeba wywalic bo sie czytac nie da, chyba ze do dzialow humor w necie.
    A stypendium - wiele Ci nie da, bo teraz kazdy moze jechac jak prywatnie
    studiuje, bo to tanie nie jest, 150 Euro to malo kasy, kiedys na prawdziwych
    stypendiach dawali kase na pelne utrzymanie i to byl przywilej, teraz nazwa
    stypendium malo przystaje do tego (ludzie nie maja kasy dlatego jedzie
    praktycznie kazdy chetny) - ale jak Cie stac to sie pobujasz za granica,
    fajnie moze byc! moze se zarobisz jako jakis barman czy cos...

    czekam na opinie i licze sie ze oberwe ;)

    Tobi

  • 14. Data: 2003-01-14 12:57:10
    Od: "Piotr " <m...@N...gazeta.pl>

  • 15. Data: 2003-01-14 12:59:32
    Od: "Piotr " <m...@N...gazeta.pl>

    x <n...@p...com> napisał(a):

    >moim zdaniem powinieneś wyjechać, ja kiedyś tego nie wykorzystałem i do dziś
    żałuję

  • 16. Data: 2003-01-14 14:35:40
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    x wrote:
    > Stanąłem dziś przed nielada dylematem ! Muszę podjąć decyzję, która

    duzo ludzi juz sie wypowiadzialo ale ja jeszcze swoje wtrace : stypendium

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 17. Data: 2003-01-14 17:09:29
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    x <n...@p...com> wrote:
    > Stanąłem dziś przed nielada dylematem ! Muszę podjąć decyzję, która
    > zadecyduje o mojej dalszej karierze.

    stypendium.
    nie jestem oryginalny.

    pozdrawiam

    romekk

  • 18. Data: 2003-01-14 21:47:11
    Od: "Sylwester Sikorski" <s...@w...pl>

    własnie wrocilem z takowego stypendium z Mediolanu,
    jest to co czego nie zapomne do konca zycia..super doswiadczenie i ludzi
    ktorych poznasz ..moga naprawde zostac przyjaciółmi na lata..i teraz zalezy
    na czym Ci zalezy :) jesli masz pieniadze jedz na stypendium zainwestuj w
    siebie jesli nie masz wystarczajaco duzo pieniedzy idz do pracy. Jesli nie
    jest to kwestia pieniedzy to wybor jest prosty.
    Pozdrawiam,
    Sylwek

  • 19. Data: 2003-01-14 22:32:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    STYPENDIUM!!!
    I tam sie rozejrzec za robota i dalej studiowac :)

  • 20. Data: 2003-01-14 22:35:53
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "s" <k...@w...pl> writes:

    > 1 tyś to nie jest rewelka wszak ciężko jest znaleźć pracę
    > to zdecydowanie polecam niemcy

    wyjazd do niemiec ma jeszcze te zalete, ze jak dobrze pojdzie to
    mozesz nawiazac profesjonalne kontakty i byc moze nastepnym razem
    pojedziesz juz tam pracowac.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net