PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za instalowanie sieci

  • 1. Data: 2003-01-14 00:57:23
    Temat: Ile za instalowanie sieci
    Od: "Tomek Raj" <t...@i...pl>

    Witam!

    Mam takie pytanko: Mam pracowac jako instalator sieci podlaczanie kompow,
    konfiguracja. Interesuje mnie ile mozna powiedziec firmie ktora mnie
    zatrudnia za taka robote? Czy umowic sie z placa za godziny czy moze za
    podlaczenie jednego kompa

    pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2003-01-14 06:53:33
    Temat: Re: Ile za instalowanie sieci
    Od: "Kamil Krzaczek" <k...@o...pl>

    Poniekat wiadomo mi ze placa w centralnej polsce 120 zl za podlaczenie
    jednego uzytkownika.

  • 3. Data: 2003-01-15 13:51:10
    Od: "Kudlaty" <k...@g...pl>

    > Poniekat wiadomo mi ze placa w centralnej polsce 120 zl za podlaczenie
    > jednego uzytkownika.

    A w moim miescie w warmińsko-mazurskim okolo 50 zł za użytkownika

  • 4. Data: 2003-01-18 08:18:16
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    "Tomek Raj" <t...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > konfiguracja. Interesuje mnie ile mozna powiedziec firmie ktora mnie
    > zatrudnia za taka robote? Czy umowic sie z placa za godziny czy moze

    Konfiguracja to pikus. Slyszalem cos o podlaczeniu w okolicach 50-70 zl
    w Krakowie. Co przy kilku komputerach w tym samym miejscu nie jest
    tragedia (podlaczajac 5 komputerow nawet jesli poswiecisz na to caly
    dzionek za 250zl to nie jest az taki koszmar).
    Roznica polega na tym - czy kladziesz cale okablowanie w bloku i
    podlaczasz b. duzo osob (big praca, rynienki, szafki na huby/switche,
    ale sporo przylaczonych) lub jedna osobe (rynienki sa, kawalek kabla
    polozyc, do mieszkania sie przewiercic, kable zacisnac -- ale np.
    dojazd).
    Dostales jakas propozycje ?

    Pozdr,
    G.