PracaGrupypl.praca.dyskusjeGodziny pracy programisty › Re: Godziny pracy programisty
  • Data: 2006-01-05 19:32:28
    Temat: Re: Godziny pracy programisty
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Łukasz" <t...@i...pl> wrote:
    > Prawda jest jednak taka że pracując 4 godziny dziennie, powstawanie projektu
    > bedzie sie wlokło niemiłosiernie.

    Moje problemy programistyczne są dość specyficzne - wymagają więcej myślenia,
    a mniej klepania. Czas nie jest dla mnie istotny - najważniejsze, żeby kod
    był jak najlepszy.

    > Masz rację że 8h dziennie to troche dużo, ale musisz to jakoś wszystko pogodzić.
    > Nie możesz również pobłażać jak mówisz swojemu pracownikowi bo się rozleniwi i
    > wtedy zamiast kodu zobaczysz miłosne wierszyki:).

    No więc właśnie - chciałby stworzyć dobre warunki, ale tak jak czasem
    pracodawcy dymają pracowników, tak samo pracownik może żerować na
    pracodawcy. Dam palec, weźmie całą rękę. I będzie pisał miłosne wierszyki :)

    P.