PracaGrupypl.praca.dyskusjeGodziny pracy programisty › Re: Godziny pracy programisty
  • Data: 2006-01-05 21:43:05
    Temat: Re: Godziny pracy programisty
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Model wygląda ciekawie. Na razie, na początek będzie u mnie tylko
    > programista, ale widzę, że bez testera się nie obejdzie. Sam widzę, że nie
    > mam za bardzo motywacji do wyszukiwania błędów, bo każdy znaleziony błąd
    > dodatkowa praca dla mnie :)
    >
    > Tylko ten tester nie wypełni nawet pół etatu... No ale z drugiej strony
    > to może być student przychodzący po zajęciach.

    Zależy co robisz. Teraz czlowiek napisze kawalek kodu w PHP i juz sie
    oglasza calemu swiatu ze jest programista. Czasem nie ma koniecznosci uslug
    testera, ale warto by ktos ze swiezym spojrzeniem rzucil okiem na dzielo.
    Wystarczy sie komus pochwalic, czasem na grupach mozna poslac link do
    strony - a dostaniesz uczciwa, surowa opinie - to jest czesto bardziej
    obiektywne. Nie powiedziales co ma programista robic, w czym pisac i dla
    kogo. Taki model - ja to okresliles - to raczej tylko dla "powaznych"
    przedsiewziec ma sens, bo 20 ludzi to sa duuuuuuze koszta.

    Powodzenia. Reksio.