PracaGrupypl.praca.dyskusjeGodziny pracy programisty › Re: Godziny pracy programisty
  • Data: 2006-01-05 19:43:50
    Temat: Re: Godziny pracy programisty
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Reksio <m...@p...onet.pl> wrote:
    > To bylo programowanie baz danych. Duzych baz danych. Programista
    > zajmowal sie rozwiazaniem problemu, metodologia, i oczywiscie pisaniem. Ale
    > zeby nie marnowac jego czasu, wiele spraw czysto koderskich robil asystent.
    > Przeciez nie mozna obarczyc programisty dobieraniem koloru ramek, wymiarow
    > okienek, wyswietlania danych, postaci wydrukow, obslugi drukarek przez
    > program (to taki skrajny przyklad, dla zrozumienia istoty sprawy) skoro moze
    > to zrobic asystent, o mniejszym doswiadczeniu i umiejetnosci, ktory nie zna
> [...]

    Model wygląda ciekawie. Na razie, na początek będzie u mnie tylko
    programista, ale widzę, że bez testera się nie obejdzie. Sam widzę, że nie
    mam za bardzo motywacji do wyszukiwania błędów, bo każdy znaleziony błąd to
    dodatkowa praca dla mnie :)

    Tylko ten tester nie wypełni nawet pół etatu... No ale z drugiej strony
    to może być student przychodzący po zajęciach.

    P.