PracaGrupypl.praca.dyskusjeGodziny pracy programisty › Re: Godziny pracy programisty
  • Data: 2006-01-05 19:06:18
    Temat: Re: Godziny pracy programisty
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boa <u...@p...onet.pl> wrote:
    > Praca zadaniowa. Wyznaczyć zadanie+termin realizacji, koniecznie wymagać
    > regularnych raportów o postępie prac. Brak ram godzinowych w ciągu doby.

    Właśnie mam problem z tym terminem. Myślę, że miałbym problem z określeniem
    terminu napisania rzeczy, której termin jest 'określalny', a już nie
    wspominam o rzeczach typu "poszukiwanie w tonie kodu malutkiego buga, który
    wali wszystko", które mi samemu zajmują - zależnie od szczęścia - od pół
    godziny do miesiąca :)

    Ale wezmę pod uwagę Twoją radę.

    P.