PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gazeta Wyborcza

  • 11. Data: 2003-04-12 12:08:38
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza
    Od: "Marcin, Wiesbaden" <m...@g...pl>

    > Z tym ryzykiem masz troche racje :-( Jak ty sie przezwyciezyles i
    zalozyles
    > firme, czy raczej nie bales sie zaryzykowa? Pytam serio.

    Nie myslalem o tym. Po prostu zalozylem firme, sam wszystko robilem, sam
    wszedzie jezdzilem, zylem z tego co zarobilem na pol etatu wieczorem i udalo
    sie. Ryzyka mozna sie bac w moim wieku, majac rodzine, ale nie bedac mlodym,
    po studiach i nieobciazonym odpowiedzialnoscia za innych.

  • 12. Data: 2003-04-12 12:46:49
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Marcin, Wiesbaden <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > sie. Ryzyka mozna sie bac w moim wieku, majac rodzine, ale nie bedac mlodym,
    > po studiach i nieobciazonym odpowiedzialnoscia za innych.

    Jasne. Jakie ryzyko możesz zaproponować ludziom po 40-stce, którzy niedawno
    stracili pracę? Jakie ryzyko możesz zaproponować byłym pracownikom, byłych
    PGR-ów? Czy wiesz ile osób ma predyspozycje do pracy na swoim? Najwyżej 10% -
    reszta to klasyczni najemni. Prywatyzacja idzie pełną parą, więc bezrobocie
    rośnie i nie ma na to mądrych.
    Marek

  • 13. Data: 2003-04-12 12:50:44
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Marcin, Wiesbaden <m...@g...pl> napisał(a):

    > Hej, zawsze przeciez mozna ruszyc glowa, wymyslic cos co ktos bedzie chcial
    > kupic, zalozyc wlasna firme i nie wegetowac.
    >
    > Swiat stoi otworem. Trzeba tylko chciec.
    >
    > Pozdrowienia, Marcin

    Jaki świat stoi otworem dla bezrobotnych 40-sto i 50-cio latków? Chyba
    tylko "tamten świat". Ale ja nie wierzę w życie pozagrobowe.
    Marek

  • 14. Data: 2003-04-12 12:56:10
    Od: "Marcin, Wiesbaden" <m...@g...pl>

    Ja nie chce zbawiac swiata, pisalem tylko o aktualnych absolwentach wyzszych
    uczelni, w domysle ludziach miedzy 24 a 26 rokiem zycia (parz inne posty w
    tej dyskusji).

    Pozdrawiam, Marcin

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 15. Data: 2003-04-13 11:09:39
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    Polityczna poprawność Gazety już dawno zaczęła mnie doprowadzć do szału.
    Wiele lat byłem czytelnikiem tej gazety ale ostanio nie chce mi się jej
    czytać. Michnikowi się chyba naprawdę od pobytu na "salonach politycznych"
    coś porąbało uparcie lansuje jakąś nieisteniejącą w rzeczywistości wizję
    polski. Może ten Rywin go trochę otrzeżwi. Najbardziej to rzucało sie w oczy
    z póltora roku temu bezrobocie hulało jak diabli a oni w dodatku praca
    pisali jakieś bzdurne newsy o bonusach od firm dla maklerów i high-top
    menagerów o jakiś problemach skoczków w agencjach reklamowych i tym podobne
    bajki o świniach w kosmosie. Tak na poważnie o bezrobociu to oni w tym
    dodatku może od pół roku coś piszą.

  • 16. Data: 2003-04-13 19:29:32
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > menagerów o jakiś problemach skoczków w agencjach reklamowych i tym podobne

    A jesteś pewny, że to nie ty jestes oderwany od normalenego życia?
    Świnia też powie, że świat to jeden wielki chlew.

    mer

  • 17. Data: 2003-04-13 21:17:59
    Od: "bodek" <i...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin, Wiesbaden" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Hej, zawsze przeciez mozna ruszyc glowa, wymyslic cos co ktos bedzie
    chcial
    > kupic, zalozyc wlasna firme i nie wegetowac.

    Zawsze sie pisze o ludziach, ktorym sie udalo, tylko nikt nie wspomina o
    tych, ktorym sie nie udalo. Nie jestem przeciwko inicjatywie, ale pragne
    zauwazyc, ze zalozenie wlasnej firmy przez kazdego bezrobotnego nie jest
    pomyslem na rozwiazanie problemu bezrobocia, bo nie kazdy ma mentalnosc (w
    dobrym znaczniu tego slowa) przedsiebiorcy.

    Z pozdrowieniami

    Bodek

  • 18. Data: 2003-04-13 21:53:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > pracy na swoim? Najwyżej 10% - reszta to klasyczni najemni.
    > Prywatyzacja idzie pełną parą, więc bezrobocie rośnie i nie ma na

    Opodatkujmy wiec jeszcxe bardziej tych co maja i utrzymujmy ich do
    konca ich dni i ich dzieci i wnukow! alleluja!

  • 19. Data: 2003-04-13 21:54:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jaki świat stoi otworem dla bezrobotnych 40-sto i 50-cio latków?
    > Chyba
    > tylko "tamten świat". Ale ja nie wierzę w życie pozagrobowe.
    > Marek

    Zabrac wiec mlodym! A co, nie bedea se gnoje kupowac zbytkow!

  • 20. Data: 2003-04-13 23:52:37
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "MILO" <k...@g...pl> writes:

> [...]
    > bajki o świniach w kosmosie. Tak na poważnie o bezrobociu to oni w tym

    kazda gazeta pisze to, co najchetniej czyta i czym jest ainteresowana
    najszersza grupa odbiorcow tejze gazety.

    nie cala polska jest bezrobotna, a ci co sa to zdaje sie przewaznie
    GazWyba nie czytaja.

    nie zebym kochala michnika czy g o usprawiedliwiala, ale troche
    trzezwego osadu rzeczywistosci by ci sie przydalo.

    ostatnio na tej grupie haslo bezrobocie dziala niemalze jak jakas
    mantra magicznie usprawiedliwiajaca wszystkie zyciowe niepowodzenia,
    przy czym wyznajacy ta mantre z jakichs powodow chcieliby, zeby reszta
    populacji tez ja wyznawala i klepala w kolko.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net