PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gazeta Wyborcza

  • 21. Data: 2003-04-14 01:49:14
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    > kazda gazeta pisze to, co najchetniej czyta i czym jest ainteresowana
    > najszersza grupa odbiorcow tejze gazety.

    Wiesz maklerzy to może ważna i liczna grupa zawodowa np. u ciebie w Nowym
    Yorku ale nie w Nowym Sączu.

    > nie cala polska jest bezrobotna, a ci co sa to zdaje sie przewaznie
    > GazWyba nie czytaja.

    Ta gazeta jest w polsce standardem Nina czyta ją każda osoba poszukująca
    pracy i spawacz i księgowy.
    Mam na myśli poniedziałkową wyborczą z dodatkiem praca.

    > nie zebym kochala michnika czy g o usprawiedliwiala, ale troche
    > trzezwego osadu rzeczywistosci by ci sie przydalo.

    Więc dalej łykaj to co on pisze nie odmawiając mu trzeżwego osądu
    rzeczywistości.
    Ja napisałem tylko że wiele lat myślałem i czułem podobnie ale teraz coraz
    częściej myślę że ta gazeta jest poprostu stronnicza i często totalnie
    nieobiektywna.
    Zreszta inteligenci w twoim wieku dalej są wielkimi miłośnikami wizji tej
    gazety.
    Dla odmiany polecam Rzeczpospolitą - trochę prawicowego myślenia nie
    zaszkodzi.

    TRU!

  • 22. Data: 2003-04-14 02:10:30
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "MILO" <k...@g...pl> writes:

    > Wiesz maklerzy to może ważna i liczna grupa zawodowa np. u ciebie w Nowym
    > Yorku ale nie w Nowym Sączu.

    co ma piernik do wiatraka? rozmawiamy o wyborczej i jej rynku czy o
    usa?

    tutaj oczywiscie niewiele moge powiedziec nie majac staystyk sprzedazy,
    ale zaloze sie ze wiecej osob kupuje wyborcza w warszawie niz w nowym
    saczu :)

    poza tym moge zrozumiec ze do kazdego numeru pisza o innej grupie
    zawodowej i jak raz o tej, ktora jest z gornej polki - bo jakby
    chcieli pisac w kolko ciagle o bezrobociu w koziej wolce, to
    czytelnicy umarliby z nudow predko i przestali to kupowac.

    mechanizm jaki tu dziala jest dokladnie ten sam, ktory powoduje, ze
    ludzie wola oglada takie serialne jak "dallas" czy inne traktujace o
    wydumanych problemach ludzi z wyzszych sfer niz ogladac
    serial-tasiemiec typu 'czesc tereska' codziennie.

    > Ta gazeta jest w polsce standardem Nina czyta ją każda osoba poszukująca
    > pracy i spawacz i księgowy.

    czytaja ogloszenia, a co do reszty... kiedys juz sie mialam okazje
    przekonac, jak czytaja reszte :)
    zreszta testy na literacy pokazuja tutaj smutna prawde: 60% ludzi w
    polsce nie rozumie tego, co napisane w gazetach.

    > Więc dalej łykaj to co on pisze nie odmawiając mu trzeżwego osądu
    > rzeczywistości.

    widze, ze dla ciebie proba wytlumaczenia jakiegos zjawiska rowna sie
    "lykaniu" tegoz. fajne myslenie :)
    zgodnie z nim psycholog probojacy zrozumiec psychopate i podjac sie
    jego leczenia sam staje sie psychopata ;)

    > Ja napisałem tylko że wiele lat myślałem i czułem podobnie ale teraz coraz

    a ja nigdy nie myslalam ani czulam tak jak mi dyktowala jakakolwiek
    gazeta czy inne media. na tym polega roznica miedzy nami.

> [...]
    > gazety.
    > Dla odmiany polecam Rzeczpospolitą - trochę prawicowego myślenia nie

    czytam wszystkie gazety polskie publikowane w sieci, rzplita tez.
    czego to niby dowodzi? ze niby moje poglady sa zlepkiem tego, co w
    kazdej gazecie prezentuja a w razie konflikow opinii dostaje ciezkiego
    dysonansu poznawczego? ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 23. Data: 2003-04-14 03:01:09
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Przemek" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj w wyborczej przeczytalem jeszcze bardzo ciekawy artykul o
    > bezrobociu. Nie bede tu przytaczal liczb. Wnerwil mnie bowiem komentarz
    pana
    > RAFALA KALUKINa z tejze gazety:
    >
    > "....elastycznosc, mobilnosc, wyrzeczenia - czego jest zbyt malo wsrod
    > "doroslej mlodziezy" - z czasem przyjda...."
    >
    > Ty ruski cepie jeden!!!!!!!!! Ciebie juz mocno musialo pogrzac.
    No ciebie to juz pogrzalo.
    Powiedz, czy ktos Ci obiecywal, ze w zyciu jest latwo? Jesli tak - klamal.
    Zastrzel go.
    Przeraza mnie przeswiadczenie niektorych (szczegolnie mlodych) ludzi, ze
    szkola jest trudna, ale potem bedzie miodzio. Kto wam takich glupot nakladl
    do lbow?
    PiotrG

  • 24. Data: 2003-04-14 11:46:29
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Przemek <h...@g...pl> wrote:
    > Rozejrzyj sie, zeby dostac prace zachrzaniamy za darmo po trzy miesiace, a
    > pozniej i tak czesc z nas dostje kopa w tylek.

    No i co? To wina Kalukina? Człowieku, przestań płakać i szukać
    winnych swoich niepowodzeń tam gdzie ich nie ma. Czepiasz się
    dziennikarza, który tylko relacjonuje wyniki jakiegoś raportu
    a pewnie jak przychodzi do głosowania i decydowania o tym
    kto ma rządzić tym krajem to albo nie chce Ci się iść albo
    idziesz i wybierasz tych, którzy potem ministrem finansów
    robią nawiedzonego Kołodko, który z Twoich zarobków
    zabierze Ci połowę i jeszcze powie, że powinieneś
    być mu wdzięczny.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10269 dzień życia, sprawność

  • 25. Data: 2003-04-14 11:47:54
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    MILO <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > czytać. Michnikowi się chyba naprawdę od pobytu na "salonach politycznych"
    > coś porąbało uparcie lansuje jakąś nieisteniejącą w rzeczywistości wizję
    > polski. Może ten Rywin go trochę otrzeżwi. Najbardziej to rzucało sie w oczy
    > z póltora roku temu bezrobocie hulało jak diabli a oni w dodatku praca
    > pisali jakieś bzdurne newsy o bonusach od firm dla maklerów i high-top
    > menagerów o jakiś problemach skoczków w agencjach reklamowych i tym podobne
    > bajki o świniach w kosmosie. Tak na poważnie o bezrobociu to oni w tym

    W związku z tym należy winą za bezrobocie obarczyć Michnika,
    cyklistów i światowy rząd dusz. Ech, BP NSMP.

  • 26. Data: 2003-04-15 03:51:52
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    Nowym

    > co ma piernik do wiatraka? rozmawiamy o wyborczej i jej rynku czy o
    > usa?

    Jak to co masz w ręku gazete piszącą o polskim rynku pracy.
    Rozmawiamy o tym co pisze ogólnopolska gazeta.

> [...]
    > wydumanych problemach ludzi z wyzszych sfer niz ogladac
    > serial-tasiemiec typu 'czesc tereska' codziennie.

    W zasadzie masz rację jeśli chodzi o nakład i sprzedaż nie pomyślałem o tym
    wogóle.
    Ale chodziło mi o innną zupełnie rzecz wyobraż sobie że istnieje jakieś
    bardzo ważne i znaczące i istotne zjawisko lub fakt o którym wiedzą juz
    wszyscy a jakieś medium twierczące że jest opiniotwórcze i obiektywne wogóle
    go nie zauważa wręcz pisuje teksty świadczące o mocnym oderwaniu od
    rzeczywistości a od sytuacji na polskim rynku pracy to już na pewno i
    bujaniu w obłokach.

    Pamiętaj wyborcza to gazeta codzienna opisująca rzeczywistość jeżeli ona nie
    zauważa bezrobocia a o stanie gospodarki polskiej pisuje sobie w tonie hura
    optymizmu (pisze o sytuacji sprzed roku dwóch bo teraz oczywiście już piszą
    dużo krytycznych tekstów na ten temat ) to coś tu jest chyba nie tak bo to
    tak jakby na Saharę spadł meteoryt wielkości Nowego Sącza a CNN nie
    zająknęło by się o tym w żadnym programie.

    No podobno tak.

  • 27. Data: 2003-04-15 06:18:14
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    > W związku z tym należy winą za bezrobocie obarczyć Michnika,
    > cyklistów i światowy rząd dusz. Ech, BP NSMP.

    Mhhm jasne czytaj niżej: