PracaGrupypl.praca.dyskusjeGazeta Wyborcza › Re: Gazeta Wyborcza
    From: "MILO" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gazeta Wyborcza
    Date: Sun, 13 Apr 2003 13:09:39 +0200

    Polityczna poprawność Gazety już dawno zaczęła mnie doprowadzć do szału.
    Wiele lat byłem czytelnikiem tej gazety ale ostanio nie chce mi się jej
    czytać. Michnikowi się chyba naprawdę od pobytu na "salonach politycznych"
    coś porąbało uparcie lansuje jakąś nieisteniejącą w rzeczywistości wizję
    polski. Może ten Rywin go trochę otrzeżwi. Najbardziej to rzucało sie w oczy
    z póltora roku temu bezrobocie hulało jak diabli a oni w dodatku praca
    pisali jakieś bzdurne newsy o bonusach od firm dla maklerów i high-top
    menagerów o jakiś problemach skoczków w agencjach reklamowych i tym podobne
    bajki o świniach w kosmosie. Tak na poważnie o bezrobociu to oni w tym
    dodatku może od pół roku coś piszą.